خانهاخبار
پیتر دینکلیج بعد از گیم آو ترونز در فیلمی افسانه‌ای بازی می‎‌کند

پیتر دینکلیج بعد از گیم آو ترونز در فیلمی افسانه‌ای بازی می‎‌کند

این بازیگر کوچک جثه وارد مرحله جدیدی از زندگی بازیگری خودش می‌شود که باید راه دشواری را بعد از بازی موفقش در گیم آو ترونز بپیماید.
۱۳۹۷/۵/۷

نسخه فصل بعدی سریال محبوب گیم آو ترونز هم پیچیده شد و طرفداران این سریال به شدت منتظرند تا ببینند چه کسی روی صندلی آهنی هفت پادشاهی می‌نشیند. این در حالی است که پیتر دینکلیج وارد مرحله بعدی زندگی کاری خودش می‌شود. دینکلیج در مدت‌زمانی که نقش محبوب تایرن لنیستر را در سریال گیم آو ترونز بازی می‌کرد به شهرت زیادی دست پیدا کرد و حرکت رو به جلویی داشت اما دیگر زمان آن رسیده که وارد مرحله بعد شود. برنده جایزه بازیگری از جشنواره Emmy به پروژه‌ای سینمایی پیوسته که داستانی افسانه‌ای به نام Rumpelstiltskin است.

بر طبق گزارش Variety پیتر دینکلیج به‌عنوان یکی از ستاره‌های این فیلم که برای سونی ساخته می‌شود ایفای نقش می‌کند. هنوز هیچ اظهار نظر رسمی نشده برای اینکه کدام نقش به عهده این بازیگر است و هیچ‌کدام از بازیگران دیگر معرفی نشده‌اند. بعد از سال‌ها زندگی در وستروس اکنون این فرصت هم برای بازیگر و هم برای کمپانی سونی بسیار طلایی است.

image

نویسنده این اثر پاتریک نس است که در کارنامه خودش A Monster Calls و Chaos Walking را دارد. فیلم Rumpelstiltskin بر اساس رمانی از برادران گریم است که در آن پدری به نام میلر به پادشاه ظالم زمان خودش به دروغ می‌گوید که دخترش می‌تواند نخ را به طلا تبدیل کند و سرانجام دروغش این می‌شود که دخترک در برج کاخ پادشاه حبس می‌شود تا طلا تولید کند و اگر موفق به این کار نشود سر خود را از دست می‌دهد. دختر قادر به انجام این کار نیست و بنابراین با یک imp (شیطانی کوچک و موذی) به توافق می‌رسد تا از این وضعیت خلاص شود که در نهایت این توافق به پشیمانی اون منجر می‌شود.

اگرچه این اولین فیلمی است که Dinklage بعد از اتمام بازی خودش در گیم او ترونز به آن می‌پیوندد اما قبل این فیلم و به‌زودی فیلمی علمی – تخیلی از او را با نام I Think We're Alone Now می‌بینیم که در زمان حضورش در پروژه گیم آو ترونز به آن هم مشغول بوده است.

شما بازی این بازیگر را با جثه کوچکش در سریال Game of Thrones دیده‌اید؟ به نظر شما دینکلیج بازیگری دوست‌داشتنی است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

sajad

۱۳۹۷/۵/۷
نقششو خیلی خوب بازی میکنه من کلا یه سریال میبینم اونم گیم او ترونزه ولی خیلی وقته منتظر فصله جدیدشم