خانهاخبار
مدت زمان فیلم‌برداری اسلوموشن در Galaxy Note 9 افزایش می‌یابد

مدت زمان فیلم‌برداری اسلوموشن در Galaxy Note 9 افزایش می‌یابد

آن‌طور که ادعا می‌شود، سامسونگ موفق شده است تا مدت زمان فیلم‌برداری صحنه آهسته را در پرچمدار Galaxy Note 9 نسبت به Galaxy S9 به دو برابر افزایش دهد.
۱۳۹۷/۵/۷

با اینکه از نظر ظاهری، Galaxy Note 9 سامسونگ تفاوت چشمگیری با نسل قبل ندارد؛ به‌نظر می‌رسد شرکت سازنده بهبودهایی را در نرم‌افزار این گوشی و سخت‌افزار اعمال نموده است. تغییراتی که در سخت‌افزار گوشی اعمال شده، مربوط به پردازنده نیست اما دوربین به طور چشمگیری بهبود یافته است که می‌تواند نظر خریداران به Galaxy Note 9 جلب نماید.

هنگامی‌که سامسونگ از پرچمداران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus رونمایی کرد، مشخص شد جانشین Galaxy S8 می‌تواند فیلم‌های Super Slow-Motion به ثبت برساند؛ در این حالت، نرخ ویدیوها به 960 فریم بر ثانیه رسیده و رزولوشن فیلم‌ها نیز به 720p کاهش می‌یابد. با اینکه قابلیت مذکور هیجان‌انگیز است اما تنها می‌توانید برای 0.2 ثانیه فیلم‌های صحنه آهسته به ثبت برسانید که چندان زیاد نیست. با این‌حال، منابع مطلع ابراز امیدواری کرده‌اند که مدت زمان فیلم‌برداری صحنه‌آهسته در Galaxy note 9 افزایش خواهد یافت و پرچمدار جدید سامسونگ می‌تواند چنین ویدیوهایی را در مدت 0.4 ثانیه به ثبت برساند که دو برابر مدت زمان فیلم‌برداری اسلوموشن در پرچمداران Galaxy S9 است.

image

با اینکه سامسونگ موفق شده است تا مدت زمان ویدیوهای صحنه آهسته را افزایش دهد اما به‌نظر نمی‌رسد که سامسونگ، فعلا برنامه‌ای برای ارتقا رزولوشن ویدیوهای صحنه آهسته داشته باشد. لازم به‌ذکر است که پرچمدار Xperia XZ2 سونی و به طور مشابه Xperia XZ3 (این گوشی هنوز معرفی نشده است) می‌توانند ویدیوهای صحنه‌آهسته با نرخ 960 فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p ثبت نمایند که رزولوشن بالاتری در مقایسه با رزولوشن 720p در پرچمداران Galaxy S9 و Galaxy Note 9 سامسونگ است. جدا از این موضوع، هنوز مشخص نیست آیا به‌روزرسانی برای پرچمداران نیمه اول سال 2018 سامسونگ منتشر خواهد شد تا قابلیت فیلم‌برداری صحنه‌آهسته آن‌ها ارتقا پیدا کند و پرچمداران Galaxy S9 بتوانند ویدیوهای صحنه آهسته 0.4 ثانیه‌ای ثبت نمایند یا خیر زیرا Galaxy Note 9 احتمالا از یک دوربین مشابه با Galaxy S9 Plus استفاده خواهد کرد. در صورتی‌که سامسونگ چنین تصمیمی داشته باشد، احتمالا جزئیاتی را پیرامون این تصمیم در رویداد معرفی Galaxy Note 9 ارائه خواهد داد.

جدیدترین پرچمدار سامسونگ در تاریخ 9 اوت به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

امین

۱۳۹۷/۵/۷
تو ساختن پاره آجر هم اولینه بگذریم از اینکه صفحه 4k سونی در حد 720p اولد های سامسونگ نیست فیلمبرداری اسلوموشنش هم چند ثانیه اش کلا

محمد

۱۳۹۷/۵/۷
سونی برند اولین هاست .
ضد آب بودن
صفحه نمایش 4k
صفحه نمایش hdr
فیلمبرداری 4k
فیلمبرداری سوپر اسلوموشن