خانهاخبار
تبلت Galaxy Tab S4 چه زمانی معرفی خواهد شد؟

تبلت Galaxy Tab S4 چه زمانی معرفی خواهد شد؟

یک گزارش جدید، حاکی از عدم عرضه Galaxy Watch به همراه Galaxy Note 9 و رونمایی از گلکسی تب اس 4 به همراه پرچمدار جدید سامسونگ است.
۱۳۹۷/۵/۶

سامسونگ در تاریخ 9 اوت (18 مرداد) از گوشی پرچمدار جدیدش یعنی Galaxy Note 9 به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد اما شایعه شده است که پرچمدار جدید کره‌ای‌ها در این مراسم تنها نخواهد بود و احتمالا ساعت‌مچی هوشمند Galaxy Watch، جانشین Galaxy Note 8 را همراهی می‌کند. با این‌حال، منابع مطلع مدعی شده‌اند که Galaxy Tab S4 در نیویورک به همراه پرچمدار Galaxy Note 9 رونمایی خواهد شد و سرنوشت ساعت‌ مچی هوشمند Galaxy Watch هنوز مشخص نیست؛ به همین جهت امکان دارد مدل مذکور در نمایشگاه IFA معرفی شود یا حتی کره‌ای‌ها آن‌را در تاریخ 9 اوت به همراه پرچمدار جدید خود ارائه دهند.

آنچه Galaxy Tab S4 و Galaxy Note 9 را تا حدودی به یک‌دیگر ارتباط می‌دهد، قلم S-Pen است؛ هر دو مدل از قلم S-Pen با تمرکز بر بهره‌وری استفاده می‌کنند و این موضوع می‌تواند دلیل سامسونگ برای رونمایی از تبلت جدیدش به همراه Galaxy Note 9 در مراسم Unpacked باشد. پیش‌ از این گزارش، گمان می‌رفت که جانشین Galaxy Tab S3 در نمایشگاه IFA 2018 معرفی خواهد شد تا کره‌ای‌ها حرف تازه‌ای برای گفتن در این مراسم مهم داشته باشند زیرا Galaxy Note 9 در اوایل ماه اوت معرفی می‌شود. این در حالی است که برخی سازندگان نظیر سونی برای رونمایی از پرچمدار جدید خود در نمایشگاه IFA 2018 برنامه‌ریزی کرده‌اند و ال‌جی نیز معمولا گوشی‌های جدید سری V را در نمایشگاه IFA معرفی می‌کند.

image

لازم به‌ذکر است که تبلت جدید سامسونگ از داک DeX پشتیبانی می‌کند اما برخی مدعی هستند که می‌توانید آن‌را از طریق پورت USB-C گلکسی تب اس 4 به مانیتور متصل نمایید و تجربه‌ای مشابه با رایانه‌های قابل حمل داشته باشید. ویژگی مذکور برای اولین‌بار به همراه پرچمداران Galaxy S8 همراه شد و سپس به فبلت رده‌بالای Galaxy Note 8 و Galaxy S9 راه پیدا نمود.

سامسونگ در نسخه جدید سری Galaxy Tab S دکمه‌ی فیزیکی Home را حذف کرده است؛ این موضوع باعث شده تا Galaxy Tab S4 حاشیه‌های باریک‌تری در اطراف نمایشگر خود داشته باشد اما از طرفی سامسونگ را ناچار کرده تا حسگر اثرانگشت را از تبلت جدیدش حذف نماید. اکنون Galaxy Tab S4 فاقد حسگر اثرانگشت است و به همین جهت برای احراز هویت کاربران به حسگر تشخیص عنبیه چشم اکتفا می‌شود؛ قابلیتی که در گوشی‌های پرچمدار اخیر سامسونگ شاهد ارائه آن بودیم. همچنین Galaxy Tab S4 از پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام بهره می‌گیرد که سال گذشته در گوشی‌های پرچمدار مورد استفاده قرار می‌گرفت و سامسونگ سه گوشی Galaxy S8، گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8 را مجهز به این تراشه ارائه داده است. جدیدترین تبلت سامسونگ از نمایشگر 10.5 اینچی از نوع Super AMOLED بهره می‌گیرد و نسبت ابعاد صفحه‌نمایش آن به 16:10 تغییر یافته است. همچنین Galaxy Tab S4 با چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده و بلندگوهای آن توسط برند AKG که اکنون تحت مالکیت سامسونگ است، بهینه شده. 

در رابطه با زمان معرفی Galaxy Watch احتمالا باید منتظر بمانیم تا این ساعت‌مچی هوشمند در یک مراسم دیگر در IFA معرفی شود؛ سامسونگ در صورت تمایل به رونمایی از ساعت‌مچی هوشمند در اواخر ماه اوت، احتمالا تیزرهایی را منتشر خواهد کرد و دعوت‌نامه مراسم بعدی خود را به اصحاب رسانه ارائه می‌دهد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)