خانهاخبار
عرضه نسخه انحصاری Fornite برای Galaxy Note 9 در ماه اوت

عرضه نسخه انحصاری Fornite برای Galaxy Note 9 در ماه اوت

Fortnite، محبوب ترین بازی درحال حاضر است و انتظار می‌رود که بزودی، شاهد عرضه این عنوان بر روی سیستم عامل اندروید خواهیم بود؛ اگرچه به نظر می‌رسد که سامسونگ با همکاری Epic Games، قصد دارد که این بازی را در ماه آگوست به طور انحصاری برای Galaxy Note 9 عرضه کند.
۱۳۹۷/۵/۶

بدون شک می‌توان گفت که درحال حاضر، Fortnite محبوب ترین بازی در دنیاست؛ عنوانی که  برای سازنده‌اش روزانه دو میلیون دلار درآمد دارد. Fortnite برای کنسول‌های بازی‌، رایانه‌های شخصی و البته سیستم‌عامل iOS عرضه شده است، اما قطعا عرضه آن برای اندروید هم می‌تواند کاربران بیشتری را به سمت این بازی جذب کند و هم سود بیشتری را نصیب Epic Games کند. می‌دانیم که این شرکت، عنوان Fortnite در این تابستان عرضه خواهد کرد، اما به نظر می‌رسد که قبل از آن، صاحبان Galaxy Note 9 می‌توانند به مدت ۳۰ روز، این بازی را به طور انحصاری بر روی تلفن‌هوشمند جدید خود بازی کنند. 

image

تا امروز مشخص نبود که چرا عنوانی با این محبوبیت، چرا همچنان برای سیستم‌عامل اندروید عزضه نشده است، اما امروز مشخص شده که Epic Games در همکاری با سامسونگ، تصمیم گرفته است که این بازی را اول از همه و به صورت انحصاری، برای Galaxy Note 9 عرضه کند؛ این موضوع یعنی که کاربران این تلفن‌هوشمند جدید قبل از سایر کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی، می‌توانند این بازی را برای اولین بار تجربه کنند. شایعه شده که یکی از دلایل انحصاری بودن Fortnite برای Galaxy Note 9، این است که قلم S Pen این محصول می‌تواند در بازی کاربرد خاصی داشته باشد. مشخص نیست که دقیقا S Pen چه کاربردی در بازی Fortnite خواهد داشت، اما به هرحال امیدواریم که این ویژگی، تجربه تازه‌ای در اختیار کاربران قرار دهد. لازم به ذکر است که Fortnite تنها به مدت ۳۰ روز برای Galaxy Note 9 انحصاری خواهد بود و پس از آن، سایر دستگاه‌های اندرویدی می‌توانند این عنوان محبوب را تجربه کنند. Galaxy Note 9 در تاریخ ۱۸ مرداد ماه به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

امین

۱۳۹۷/۵/۷
بازم میشه پر فروش ترین شک نکن

ali

۱۳۹۷/۵/۶
این کارای سامسونگ برا فروش بیشتر جواب نمیده