خانهاخبار
تبلت رده‌بالای Galaxy Tab S4 سامسونگ در یک ویدیو فاش شد

تبلت رده‌بالای Galaxy Tab S4 سامسونگ در یک ویدیو فاش شد

ویدیوی که از کره جنوبی منتشر شده است، تبلت جدید سامسونگ را با نام Galaxy Tab S4 به نمایش می‌گذارد؛ جانشین Galaxy Tab S3 حاشیه‌های باریکی در اطراف نمایشگر خود دارد.
۱۳۹۷/۵/۶

فرم‌ور تبلت Galaxy Tab S4 منتشر شده است اما همچنان برای رونمایی از تبلت پرچمدار سامسونگ لحظه‌شماری می‌کنیم. این تبلت گران‌قیمت به‌تازگی در یک ویدیو در خرده‌فروشی در کره جنوبی به نمایش گذاشته است؛ به همین جهت، بعید نیست زمان عرضه آن نزدیک باشد. ویدیوی به‌دست آمده، نگاه اجمالی از طراحی Galaxy Tab S4 ارائه می‌دهد؛ پنل جلو و پشت این تبلت در ویدیو به نمایش گذاشته شده است اما به دلیل مدت زمان کوتاه ویدیو، سخت است پیرامون مشخصات سخت‌افزاری آن نظر بدهیم.

در ویدیوی به‌دست آمده، تبلت Galaxy Tab S4 به نمایشگری با نسبت ابعاد 16:10 مجهز شده است؛ بازگشت به این نسبت ابعاد برای صفحه‌نمایش تبلت‌های رده‌بالای سامسونگ قابل انتظار بود. شرکت کره‌ای دکمه‌ی فیزیکی Home را از تبلت جدیدش حذف کرده است؛ همین موضوع باعث شده تا جانشین Galaxy Tab S3 فاقد حسگر اثرانگشت باشد اما اگر گمان می‌کنید که احراز هویت در تبلت جدید سامسونگ پیچیده‌تر شده است، احتمالا باید در این رابطه تجدیدنظر نمایید. شرکت کره‌ای برای اولین‌بار از سنسور تشخیص عنبیه در فبلت Galaxy Note 7 استفاده کرد اما اکنون شاهد هستیم که پرچمداران Galaxy S9 یا Galaxy Note 8 نیز به سنسور تشخیص عنبیه مجهز شده‌اند؛ با این‌حال، سامسونگ درنظر دارد تا محصولات بیشتری را مجهز به حسگر تشخیص عنبیه چشم عرضه نماید و همین موضوع باعث شده است تا Galaxy Tab S4 به سنسور تشخیص عنبیه چشم مجهز شود. در واقع، کاربران با نگاه کردن به سنسوری که در دور نمایشگر Galaxy Tab S4 جای گرفته، می‌تواند دستگاه خود را آنلاک نماید؛ البته مطمئن نیستیم سرعت آن نسبت به حسگر اثرانگشت یا روش‌های دیگر برای احراز هویت کاربر بالاتر باشد. 

image

لازم به‌ذکر است که جانشین Galaxy Tab S3 از یک صفحه‌نمایش 10.5 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل بهره می‌گیرد؛ نوع صفحه‌نمایش Super AMOLED است. همچنین تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام برای تبلت پرچمدار جدید سامسونگ درنظر گرفته شده است؛ در حالی‌که امسال استفاده از چیپ‌ست اسنپدراگون 835 کوالکام در میان گوشی‌های پرچمدار چندان رایج نیست و سازندگان محصولات جدید خود را با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام راهی بازار می‌کنند. Galaxy Tab S3 به چهار گیگابایت رم مجهز شده است و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد؛ همچنین باتری 7300 میلی‌آمپر ساعت انرژی موردنیاز برای پردازنده و نمایشگر را تأمین خواهد کرد.

تبلت جدید سامسونگ به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی مجهز شده است و از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد. همچنین بلندگوهای آن توسط AKG بهینه شده تا صدای خروجی تقویت شود. آنچه پیرامون Galaxy Tab S4 جالب‌توجه خواهد بود، پشتیبانی این تبلت از داک DeX سامسونگ است. ضمن اینکه قلم S-Pen با پشتیبانی از بلوتوث به عنوان یک  وسیله جانبی برای Galaxy Tab S4 ارائه خواهد شد. لازم به‌ذکر است که جدیدترین تبلت سامسونگ از سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 استفاده خواهد کرد اما مشخص نیست شرکت سازنده چه زمانی نسخه جدیدتر سیستم‌عامل اندروید را برای این مدل منتشر خواهد کرد؛ گوگل اخیرا آخرین نسخه آزمایشی سیستم‌عامل Android P را برای گوشی‌های هوشمند خود منتشر کرده است و احتمالا تا چند هفته دیگر نسخه نهایی سیستم‌عامل Android P به صورت عمومی ارائه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)