خانهاخبار
تأیید شد؛ شیائومی Mi Max 3 Pro عرضه نمی‌شود

تأیید شد؛ شیائومی Mi Max 3 Pro عرضه نمی‌شود

مدیر بخش بازاریابی محصولات شیائومی تایید کرده است که شرکت چینی تصمیم برای عرضه نسخه قدرت‌مندتر فبلت Mi Max 3 ندارد؛ گمان می‌رفت این مدل به تراشه اسنپدراگون 710 کوالکام مجهز شده باشد.
۱۳۹۷/۵/۶

به همراه رونمایی از فبلت میان‌رده Xiaomi Mi Max 3 در هفته گذشته، انتظار می‌رفت شرکت چینی از فبلت قدرت‌مندتری با نام تجاری Mi Max 3 Pro رونمایی کند؛ با این‌حال، به‌نظر می‌رسد این مدل هیچ‌گاه به بازار عرضه نخواهد شد. مدیر بخش بازاریابی محصولات شیائومی به صورت رسمی تأیید کرده است که شرکت متبوع‌اش هیچ‌گاه چنین محصولی را عرضه نخواهد کرد.

حتی در صورتی‌که Mi Max 3 Pro توسط شیائومی معرفی می‌شد، این مدل تفاوت چشمگیری با نسخه معمولی Mi Max 3 نداشت؛ گمان می‌رفت نسخه «پرو»از نظر ظاهری به مدل معمولی شباهت داشته باشد اما شیائومی به جای تراشه اسنپدراگون 636 کوالکام از تراشه جدیدتر اسنپدراگون 710 کوالکام استفاده نماید. همچنین ممکن بود فبلت Mi Max 3 Pro با شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود.

image

با اینکه Mi Max 3 Pro هیچ‌گاه توسط شیائومی عرضه نخواهد شد اما برای افرادی که به دنبال یک گوشی مشابه هستند، می‌توانند نگاهی به نسخه معمولی آن یعنی Mi Max 3 داشته باشند؛ البته این نسخه مانند مدل «پرو» قدرت پردازشی متوسطی دارد و قادر به رقابت با دیگر میان‌رده‌ها از که تراشه‌های سری 700 کوالکام بهره می‌گیرند، نیست. فبلت جدید شیائومی به دوربین دوگانه مجهز شده است و هوش مصنوعی عملکرد دوربین را بهبود می‌دهد؛ همچنین دوربین اصلی از فوکوس خودکار تشخیص‌فاز دوگانه بهره می‌گیرد. همچنین باتری غول‌آسای 5500 میلی‌آمپر ساعت تأمین انرژی موردنیاز پردازنده و صفحه‌نمایش را در این مدل برعهده دارد و سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 روی گوشی Xiaomi Mi Max 3 اجرا می‌شود. شیائومی فبلت مذکور را در دو نسخه با چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت و شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ارائه می‌دهد.

لازم به‌ذکر است که شرکت هوآوی درنظر دارد تا رقیب Mi Max 3 را در تاریخ 31 جولای در چین معرفی نماید؛ گوشی جدید هوآوی با برند Honor عرضه خواهد شد و با نام تجاری Honor Note 10 در دسترس قرا می‌گیرد. البته آنر نوت 10 بیشتر به عنوان یک پرچمدار ارائه می‌شود و مانند Mi Max 3 یک گوشی میان‌رده نیست؛ همین موضوع باعث شده است تا فبلت 6.9 اینچی هوآوی از یک صفحه‌نمایش AMOLED بهره بگیرد و تراشه Kirin 970 که پیش‌تر در پرچمدارانی نظیر Huawei P20 و Huawei Mate 10 یا Honor 10 مورد استفاده قرار گرفته است، قدرت پردازشی گوشی جدید هوآوی را تأمین نماید. شرکت چینی درنظر دارد تا فبلت جدیدش را با شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ارائه دهد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)