خانهاخبار
قاب محافظ Galaxy Note 9، ابعاد این گوشی را به ما نشان می‌دهد

قاب محافظ Galaxy Note 9، ابعاد این گوشی را به ما نشان می‌دهد

این روزها، بازار اخبار پیرامون Galaxy Note 9 به اوج خود رسیده است و هر روز شاهد انتشار خبری جدید از هشتمین پرچمدار سری نوت هستیم. حال امروز تصویری از قاب محافظ Galaxy Note 9 منتشر شده که ابعاد آن نسبت به پرچمدار سری اس سامسونگ یعنی Galaxy S9 Plus را نشان می‌دهد.
۱۳۹۷/۵/۵

تنها چند هفته دیگر تا رونمایی از تلفن هوشمند Galaxy Note 9 باقی مانده است؛ پرچمداری جدید از سوی سامسونگ که قرار است جایگزین Galaxy Note 8 شود. از آنجایی که موعد رونمایی از هشتمین نسل از سری نوت سامسونگ نزدیک است، هر روز شاهد انتشار اطلاعات و تصاویر بیشتری از این محصول هستیم. تا به امروز تقریبا فهمیده ایم که Galaxy Note 9 چه ظاهری داشته و ویژگی‌های جدید آن چه خواهد بود.

همچنین می‌دانیم که دلیل عجله سامسونگ برای رونمایی و عرضه این محصول، جبران فروش کم سری Galaxy S9 این شرکت است. حال امروز تصویری جدید از یک قاب محافظ این محصول منتشر شده که آن شاهد مقایسه ابعادش با Galaxy S9 Plus هستیم. اصولا S9 Plus خود نیز دستگاه چندان کوچکی نیست و به همین سبب، جالب‌ است که ببینیم جدیدترین سری نوت سامسونگ در مقایسه با S9 Plus چه ابعادی خواهد داشت. 

image

اگر چنین مواردی را به خاطر داشته باشید، Galaxy Note 8 سامسونگ دارای ابعادی معادل ۱۶۲.۵ در ۷۴.۸ در ۸.۶ میلی متری بود و همین موضوع باعث شده بود که Galaxy Note 8 راحت ترین دستگاه برای نگه داشتن در دست نباشد. Galaxy Note 9 از طرفی، احتمالا دارای ابعاد ۱۶۰.۵ در ۷۴.۸ در ۸.۶ میلی متر است. این موضوع نشان می‌دهد که سامسونگ با‌ کاهش حاشیه‌های بالا و پایین صفحه، موفق به تولید تلفن هوشمندی پهن‌تر شده است؛ محصولی که انتظار می‌رود میزبان یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری بزرگ در خود باشد.

حال بهتر از از بحث دور نشویم به و به سراغ این تصاویر منتشر شده بریم. همانطور که انتظار داشتیم، Galaxy Note 9 همچنان یک تلفن هوشمند بزرگ است؛ تا حدی که Galaxy S9 Plus به سادگی درون این قاب جای گرفته و همچنان فضای خالی قابل توجهی در اطراف قاب وجود دارد. جدا از بحث ابعاد این محصول، به سادگی ‌می‌توان دید که Galaxy Note 9 دارای لنز دوربین دوگانه به صورت افقی بوده و در پایین آن، سنسور اثر انگشت قرار گرفته است. Galaxy Note 9 در روز پنجشنبه، ۱۸ مرداد ماه سال جاری به طور رسمی رونمایی خواهد شد. اگر شما هم مشتاقید تا با این محصول آشنا شوید، حتما اخبار وبسایت GSM را دنبال کنید. نظر شما چیست؟ آیا Galaxy Note 9 محصول موفقی خواهد بود؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

امین

۱۳۹۷/۵/۶
خدا رو شکر انقدر قدرتمند و خوبه که واسه بعضیا آرزوی دست نیافتنیه و از شدت حسادت دارن منفجر میشن.تو که توان خریدشو نداری مجبوری هر چی به ذهنت میرسه بگی؟

مانی

۱۳۹۷/۵/۶
باز هم خداروشکر قاب‌هارو محکم ساختن برای انفجار مقاوم باشه :D