خانهاخبار
مشخصات پرچمدار LG V40 فاش شد؛ تجهیز به دوربین سه‌تایی

مشخصات پرچمدار LG V40 فاش شد؛ تجهیز به دوربین سه‌تایی

براساس خبرهای منتشر شده از یک رسانه کره‌ای، ال‌جی به دنبال تجهیز LG V40 ThinQ به دوربین سه‌گانه 20، 16 و 13 مگاپیکسلی است و این مدل از سیستم تشخیص چهره بهره می‌گیرد.
۱۳۹۷/۵/۴

ماه گذشته، سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرد که پرچمدار جدیدش را در تاریخ 9 اوت (18 مرداد) معرفی خواهد کرد. ال‌جی نیز احتمالا فبلت LG V40 ThinQ را به عنوان رقیب Galaxy Note 9 تا پایان سال 2018 معرفی خواهد کرد اما زمان رونمایی از این پرچمدار هنوز مشخص نشده است. یک نشریه کره‌ای به‌تازگی جزئیاتی را پیرامون پرچمدار جدید ال‌جی یعنی V40 ThinQ ارائه داده است. 

براساس اطلاعات ارائه شده توسط ETNews، ال‌جی احتمالا فبلت V40 ThinQ را در ماه سپتامبر معرفی خواهد کرد و سپس گوشی جدیدش را در اوایل ماه اکتبر به بازار عرضه می‌کند. سال گذشته، شرکت کره‌ای فبلت رده‌بالای LG V30 را در نمایشگاه IFA 2017 در اواخر ماه اوت معرفی نمود. با این‌حال، امسال گمان می‌کنیم که کره‌ای‌ها پرچمدار جدید خود را در نمایشگاه IFA 2018 به نمایش نخواهند گذاشت و معرفی آن‌را به زمان دیگری در ماه سپتامبر موکول خواهند کرد. در ماه سپتامبر، اپل از سه آیفون جدید خود (متشکل از دو مدل 5.8 اینچی و 6.5 اینچی OLED و یک مدل 6.1 اینچی LCD) رونمایی خواهد کرد؛ کوپرتینویی‌ها دو مدل OLED را که به عنوان پرچمدار جدید خود عرضه خواهند کرد، تا پایان ماه سپتامبر ارائه می‌دهند و عرضه نسخه LCD نیز احتمالا به اواسط ماه اکتبر یا اوایل ماه نوامبر موکول خواهد شد. عرضه LG V40 در اوایل ماه اکتبر، خیال ال‌جی را از بابت عدم رقابت پرچمدار جدیدش با Galaxy Note 9 سامسونگ و آیفون‌های جدید اپل راحت می‌کند و مطمئن خواهد شد که فروش این گوشی تحت‌تأثیر دو مدل دیگر قرار نمی‌گیرد. هرچند، ممکن است تأخیر در عرضه پرچمدار جدید LG V40 ThinQ برخی خریداران به آیفون‌های جدید اپل یا پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ متمایل نماید. 

image

جدیدترین فبلت LG به پنچ دوربین مجهز خواهد شد؛ سه دوربین در قاب پشتی جای می‌گیرد و دو سنسور نیز در پنل جلوی گوشی مورد استفاده قرار خواهند کرد. انتظار می‌رود LG V40 با دوربین سه‌تایی 20، 16 و 13 مگاپیکسلی عرضه شود؛ یکی از سنسورها زاویه دید عریض داشته و دیگر تله‌فوتو است. عرضه گوشی‌های هوشمند با دوربین سه‌گانه، متاثر از معرفی پرچمدار P20 Pro هوآوی در اوایل بهار است؛ چینی‌ها با ارائه پرچمدار جدید خود با دوربین سه‌تایی، روند جدیدی را در بازار گوشی‌های هوشمند آغاز کردند که براساس شایعات مختلف، سازندگان دیگر نیز به‌زودی محصولاتی مجهز به دوربین سه‌گانه ارائه خواهند داد. سامسونگ از جمله سازندگانی است که در نیمه اول سال 2019، پرچمدار Galaxy S10 Plus را با دوربین سه‌تایی ارائه خواهد داد و اپل نیز اقدامات لازم را به منظور تجهیز آیفون‌های 2019 به دوربین سه‌گانه انجام داده است.

گوشی LG V40 ThinQ همچنین احتمالا به دوربین سلفی دوگانه مجهز خواهد شد که برای اسکن سه‌بعدی چهره کاربرد خواهد داشت؛ گفته می‌شود سیستم تشخیص چهره جانشین LG V30 مانند سیستم تشخیص چهره آیفون 10، شیائومی می 8 و اوپو Find X پیشرفته است. ضمن اینکه در بالای صفحه‌نمایش فبلت پرچمدار LG V40 ThinQ بریدگی وجود خواهد داشت و کره‌ای‌ها مجددا از پنل اولد در گوشی جدید خود استفاده خواهند کرد؛ با عرضه LG G7 ThinQ با صفحه‌نمایش MLCD+ شایعاتی مبنی بر حذف پنل‌های اولد از پرچمداران آینده ال‌جی منتشر شد اما به‌نظر می‌رسد این موضوع صحت نداشته باشد. گفته می‌شود به دلیل طراحی LG V40 ThinQ و حاشیه‌های باریکی که در اطراف نمایشگر این گوشی وجود دارد، نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه بیشتر از 90 درصد خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

آرش

۱۳۹۷/۵/۵
هر جا مطلبی میبینیم به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به بالا بودن پرچم هوآوی اشاره شده

اشکان

۱۳۹۷/۵/۴
در ایران با این وضعیت نامناسب بازاریابی الجی، باید الجی رو تمام شده دونست، حالا شما نگاه نکنید تو چارسو و بازار موبایل ایران نمایندگی های زیادی دارند تو موبایل فروشی های شهرستان ها دیگه به ندرت موبایل الجی دیده میشه و یکی دو ساله روز به روز کمتر شدن