خانهاخبار
احتمالا آیفون 6.1 اینچی با تاخیر چند ماهه عرضه می‌شود

احتمالا آیفون 6.1 اینچی با تاخیر چند ماهه عرضه می‌شود

آیفون ۶.۱ اینچی اپل قطعا یکی از مورد انتظار ترین محصولات این شرکت است که دلیل عمده آن، قیمت مناسب و داشتن ویژگی‌هایی همچون نمایشگر کم حاشیه و سیستم تشخیص چهره Face ID می‌باشد. حال به نظر می‌رسد که در روند تولید این محصول، مشکلاتی رخ داده که می‌تواند عرضه این محصول را تا یک ماه به تعویق بیاندازد.
۱۳۹۷/۵/۳

می‌دانید که اپل قصد دارد در سال جاری، سه آیفون جدید را عرضه کند که یکی از آن‌ها، به یک نمایشگر ۶.۱ اینچی از نوع LCD مجهز شده و دارای قیمت کمتری نسبت به سایر مدل‌ها می‌باشد. به همین جهت اپل سفارش تولید ۲۰ میلیون پنل LCD را به الجی داده است، اما به نظر می‌رسد که همه چیز طبق برنامه‌ریزی انجام شده پیش نمی‌رود؛ چراکه به نظر می‌رسد فرآیند تولید پنل‌های LCD برای این محصول دچار مشکلاتی شده است. 

image

یک تحلیل به نام Katy Huberty در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده است که فرآیند تولید پنل‌های OLED برای iPhone X و iPhone X Plus 2018 به خوبی و بدون هرگونه مشکلی پیش می‌رود، و این در حالیست که تولید پنل‌های LCD برای آیفون ۶.۱ اینچی به مشکل خورده است. طبق گزارش‌ها، این پنل‌ها دارای مشکل پاشش نور پس زمینه هستند؛ مشکلی که برنامه تولید این پنل‌ها را ۶ هفته عقب انداخته است. با وجود اینکه انتظار می‌رود آیفون‌های با نمایشگر OLED در میان کاربران از محبوبیت بیشتری برخوردار شوند، تحلیلگران ادعا می‌کنند که آیفون ۶.۱ اینچی اپل به دلیل داشتن قیمت ۶۰۰ دلاری می‌تواند به محبوب‌ترین تلفن‌‌هوشمند این شرکت در سال جاری تبدیل شود. سال گذشته، اپل به دلیل داشتن مشکلاتی در تهیه پنل‌های OLED برای iPhone X، تصمیم گرفت که این محصول را دو ماه پس از رونمایی رسمی به بازار عرضه کند و به نظر می‌رسد که امسال هم شرایط مشابهی را با آیفون ۶،۱ اینچی‌ خواهیم اشت. با تمامی این تفاسیر، انتظار می‌رود که آیفون ۶.۱ اینچی اپل، در اکتبر سال جاری با نمایشگر بدون حاشیه LCD، پردازنده A11 Bionic و سه گیگابایت حافظه رم، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین Truedepth برای تشخیص چهره، با قیمت ۵۹۹ دلار و در رنگ‌های متنوع روانه بازار شود. نظر شما چیست؟ آیا آیفون ۶.۱ اینچی اپل، محبوب‌ترین آیفون سال خواهد بود؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

رضا

۱۳۹۷/۵/۳
دقیقا چه مشکلی پیش اومده!
این قدر خبرهای چرتو تو سایت نذارین وقتی پای الجی وسطه یعنی کاز به درستی انجام شده مگه مثل کارخونه بنجل ساز سامهنگه که صفحه هاش هاله بیوفته

امين

۱۳۹۷/۵/۳
برا مردم ايران ك ديگه خط فقر ك هيچي برا بقاع دارن ميجنگن ديگه هيچ اهميتي نداره??