خانهاخبار
موتورولا One Power یک قدم به عرضه رسمی نزدیک‌تر شد

موتورولا One Power یک قدم به عرضه رسمی نزدیک‌تر شد

شاید موتورولا دیگر مانند گذشته، آنقدر بر روی محصولات بالارده و پرچمدار تمرکز نکرده باشد، اما به جرات می‌توان گفت که این شرکت همچنان محصولات اقتصادی با کیفیتی را تولید می‌کند و به نظر می‌رسد که به زودی، شاهد عرضه محصولی جدید از خانواده اندروید وان باشیم.
۱۳۹۷/۵/۳

مدتی‌ می‌شود که صحبت‌هایی درباره عرضه یک تلفن هوشمند میان رده جدید از سوی موتورولا به گوش می‌رسد؛ محصولی از خانواده اندروید وان که مشخصات و قیمتی مناسب خواهد داشت. حال امروز وبسایت TENAA، جزییاتی تازه از این محصول را منتشر کرده است که نشان می‌هد تا عرضه رسمی این محصول، فاصله کمی داریم. این محصول که با کد XT1942 شناخته می‌شود، موتورولا One Power نام دارد و همانظور که پیش از این گفته شد، قرار است با قیمتی رقابتی و سیستم عامل‌ اندروید وان روانه بازار شود. اندروید وان درواقع نوعی تضمین از سوی گوگل است که دستگاه شما تا دوسال آپدیت‌های مرتب نرم افزاری و امنیتی را دریافت خواهد کرد. همچنین خبری از بدافزارها و نرم افزارهای از پیش نصب شده بر روی دستگاه شما نیست. تا کنون شرکت‌هایی همچون شیایومی و نوکیا به این برنامه پیوسته‌اند.

image

این طبیعتا اولین باری نیست که موتورولا، محصولی با برند اندروید وان روانه بازار می‌کند؛ در واقع این شرکت تلفن هوشمند دیگری را به نام Moto X4 با اندروید وان نیز عرضه کرده است. One Power قرار است با مشخصاتی همچون پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶، ۶ گیگابایت حافظه رم، ۶۴‌ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین دوگانه و NFC عرضه شود تا بتواند با سایر محصولات با برند اندروید وان رقابت کند. این محصول همچنین دارای یک باتری ۳۷۸۰ میلی آمپری است که می‌تواند به معنای طول عنر باتری مناسب باشد. نکته جالب اینجاست که این یکی از اولین محصولات موتورولاست که دیگر با برند Moto عرضه نمی‌شود و صرفا One Power نامگذاری شده است. انتظار می‌رود که این محصول تا آخر تابستان سال جاری روانه بازار شود. نظر شما چیست؟ آیا این محصول همانند سری اقتصادی Moto G موتورولا محبوب ظاهر خواهد شد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)