خانهاخبار
نام و تاریخ اکران فیلم "جوکر" مشخص شد

نام و تاریخ اکران فیلم "جوکر" مشخص شد

کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که نام فیلم بعدی آن‌ها جوکر و زمانی که باید منتظر عرضه آن باشیم اواخر 2019 است.
۱۳۹۷/۵/۳

تاد فیلیپس کارگردان نام آشنایی که فیلمی مانند Hang Over را کارگردانی کرده به‌عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شده و تایید کرده است که Joaquin Phoenix (خواکین فینیکس) دوست‌داشتنی، ستاره اصلی این فیلم است و نقش شخصیت جوکر را بازی می‌کند.

قرار است فیلم‌برداری این مجموعه عظیم با حضور بازیگران از ماه سپتامبر یعنی حدود 2 ماه دیگر شروع شود. در این فرصت دو ماهه تا شروع فیلم‌برداری هنوز انتخاب بازیگران این فیلم در دست انجام است و گفته می‌شود که احتمال حضور Robert De Niro (رابرت دنیرو) در نقش مکمل هم وجود دارد در حالی که Frances McDormand (فرانسیس مک دورماند) یکی از بازیگران انتخاب شده برای فیلم جوکر است.

چند روز پیش کمپانی برادران وارنر رسما اعلام کرد که Joker (جوکر) نام فیلمی است که خواکین فینیکس نقش اصلی آن را ایفا می‌کند و این فیلم در تاریخ 4 اوت 2019 برابر 12 مهر 1398 در سینماها اکران می‌شود. این نشان می‌دهد که عوامل فیلم برای پیش‌تولید، تولید و پس از تولید این فیلم بیش از یکسال زمان دارند.

image

 

این اعلام رسمی آخرین تکه از پازلی بود که باید تکمیل می‌شد تا فیلم جوکر بتواند به مرحله ظهور برسد. کارگردان فیلم مشخص شده، بازیگران تقریبا انتخاب شده‌اند، سناریو در دست عوامل است و تاریخ شروع و پایان فیلم‌برداری به همراه تاریخ اکران مشخص شده است. این آمار و اعلام‌های رسمی نشان می‌دهد که هر گونه تصوری از اینکه این فیلم تولید نمی‌شود حذف می‌شوند.

بزرگ‌ترین رقیب فیلم جوکر را باید Gemini Man بدانیم که آن هم قرار است 4 اوت 2019 اکران شود که کارگردانش Ang Lee و بازیگر اصلی‌اش Will Smith (ویل اسمیت) است.

اگر سری قبل فیلم‌های جوکر را دیده باشید حتما با بازی Hace Ledger (هیث لجر) در فیلم  The Dark Knight  آشنا هستید. در آن فیلم هیث لجر بهترین نقش عمرش و قابل باورترین نقش جوکر را در طول تاریخ ایفا کرد و این امر کار خواکین فینیکس را بسیار سخت کرده و انتظارات را از آن بالا برده است. به نظر شما فینیکس می‌تواند نقش جوکر را زیباتر و قابل باورتر از هیث لجر ایفا کند و به افسانه‌ای در این نقش تبدیل شود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

https://timecity.ir

۱۳۹۷/۱۰/۱۱
سلام . به نظرم که این فیلم به شدت قراره بترکونه . بعد مدتها قراره محبوبترین شخصیت منفی تاریخ فیلم اختصاصی داشته باشه . بی صبرانه منتظر اکرانشیم