خانهاخبار
نسخه‌ رزگلد گلکسی واچ در وب‌سایت سامسونگ دیده شد

نسخه‌ رزگلد گلکسی واچ در وب‌سایت سامسونگ دیده شد

هنوز تا معرفی نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ یا همان گلکسی واچ چند هفته باقی مانده است، اما نسخه‌ی رزگلد این ساعت پیش از معرفی در وب‌سایت سامسونگ دیده شد و تصاویری از گلکسی واچ را در اختیار ما قرار داد.
۱۳۹۷/۵/۲

روز گذشته نسخه‌ی رزگلد گلکسی واچ کمپانی سامسونگ در وب‌سایت این شرکت دیده شد. صفحه‌ی مربوط به این محصول که هنوز کامل نشده بود، به طور تصادفی در دسترس قرار گرفت و تنها تصاویری از این ساعت هوشمند را به همراه شماره مدل آن به نمایش گذاشت و به مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه اشاره‌ای نشد. این صفحه مدتی بعد از دسترس خارج شد.

این دستگاه با شماره مدل SM-R810NZDAXAR در وب‌سایت آمریکای سامسونگ دیده شد. البته این شناسه با آن‌چه که هفته‌ی گذشته در FCC به ثبت رسید تفاوت دارد؛ اما با توجه به اطلاعاتی که در وب‌سایت آمریکای سامسونگ منتشر شد، می‌دانیم که نسل جدید ساعت‌ سامسونگ از خانواده‌ی SM-R800 است. نسخه‌ی رزگلد این گجت با بند ۴۲ میلی‌متری در کنار Gear S2، Gear S3 و Gear Sport در صفحه‌ی محصولات وب‌سایت سامسونگ آمریکا رویت شد.

image

انتظار می‌رود جدیدترین گجت تایزنی سامسونگ با باتری بهبود یافته، پشتیبانی از دستیار صوتی بیکسبی برای کنترل گجت‌های خانه‌ی هوشمند و تعامل بیشتر با گوشی‌های هوشمند راهی بازار شود. این ابزار پوشیدنی جدید از شارژ بی‌سیم و 4G LTE پشتیبانی می‌کند و به استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و خاک مجهز است. گلکسی واچ نیز مانند ساعت‌های قبلی سامسونگ از پنل AMOLED و نوار چرخان دور نمایش‌گر بهره می‌گیرد و انتظار می‌رود در اواخر ماه اوت و در حاشیه‌ی نمایشگاه‌ IFA 2018 در برلین معرفی و در پاییز به بازار عرضه شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)