خانهاخبار
نسل بعدی Xbox به حوزه استریم بازی‌ها وارد می‌شود

نسل بعدی Xbox به حوزه استریم بازی‌ها وارد می‌شود

مدتی است که زمزمه‌هایی درباره‌ی ظهور کنسول‌های بازی نسل نهمی و مشخصات آن‌ها به گوش می‌رسد. در جدیدترین شایعات مربوط به کنسول نسل نهمی مایکروسافت عنوان شده است که ایکس باکس بعدی در دو مدل با کاربرد مجزا تولید می‌شود.
۱۳۹۷/۵/۲

حتی اگر گیمر حرفه‌ای نباشید هم شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید نسل بعدی کنسول‌های بازی چگونه خواهند بود. با توجه به گزارشی که توسط خبرنگاری به نام پل توروت منتشر شده است، به نطر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد برای نسل بعدی ایکس باکس خود بیش از یک مدل را تولید کند.

در این گزارش ادعا شده است که کمپانی مایکروسافت در حال تولید دو دستگاه متفاوت برای نسل بعدی کنسول بازی خود است. یکی از این دستگاه‌ها در واقع به روز رسانی کنسول‌‌های موجود است که متاسفانه در حال حاضر جزئیاتی از آن در دسترس نیست و امیدواریم در آینده بیشتر با ویژگی‌های این کنسول آشنا شویم.

مدل دوم که احتمالا از نظر شما هم جذاب‌ترین ایکس باکس از این نسل است، برای استریم بازی‌ها استفاده خواهد شد. مدتی قبل ردموندی‌ها اعلام کردند که ممکن است به حوزه‌ی استریم بازی هم ورود نمایند؛ بنابراین، می‌توان امیدوار بود که تولید مدل دوم ایکس باکس با محوریت استریم بازی صحت داشته باشد. این کنسول با سخت افزاری ضعیف‌تر و قیمتی کمتر نسبت به مدل اول را ارائه خواهد شد، اما با ارائه‌ی سرویس خرید اشتراک برای کاربران می‌تواند در طولانی مدت درآمد مناسبی برای این شرکت به ارمغان بیاورد.

image

مایکروسافت اولین شرکتی نیست که قصد ورود به حوزه‌ی استریم بازی‌ها را دارد و پیش از این گزارش‌هایی مبنی بر تمایل گوگل به این بخش نیز منتشر شده بود. سایر شرکت‌ها مانند یوبی‌سافت نیز اعلام کرده‌اند که استریم بازی در واقع آینده‌ی گیمینگ است. با تمام این تفاسیر، هنوز زمان زیادی تا معرفی نسل نهم کنسول‌های بازی فاصله داریم و حتی ممکن است تا آن زمان برنامه‌ی مایکروسافت برای بخش ایکس باکس تغییر کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)