خانهاخبار
معرفی اسپیکر هوشمند سامسونگ با نام Magbee همزمان با گلکسی نوت 9

معرفی اسپیکر هوشمند سامسونگ با نام Magbee همزمان با گلکسی نوت 9

سامسونگ قصد دارد در زمینه اسپیکر هوشمند رسما وارد رقابت با گوگل، اپل و آمازون شود. در همین راستا احتمالا به زودی شاهد معرفی Magbee خواهیم بود.
۱۳۹۷/۵/۱

مدتی‌است که خبرهایی در مورد اسپیکر هوشمند سامسونگ به گوش می‌رسد. حالا براساس اسناد تجاری ثبت شده در اروپا و امریکا ظاهرا اسپیکر هوشمند سامسونگ Magbee نام دارد و بر پایه دستیار صوتی بیکسبی ساخته می‌شود.

image

 

به احتمال فراوان این اسپیکر را کمپانی Harman برای سامسونگ می‌سازد و احتمال معرفی آن در مراسم رونمایی از گلکسی نوت ۹ در تاریخ ۱۸ مرداد زیاد است. اسپیکر هوشمند سامسونگ برای رقابت با محصولات مشابه در بازار باید ویژگی‌های منحصر به‌فردی داشته باشد. قابلیت‌هایی از قبیل امکان برقراری ارتباط بی‌سیم با دیگر اسپیکرهای مشابه در یک محیط برای پخش همزمان صدا در آن پیش‌بینی شده که البته نمی‌توان با اطمینان از آن صحبت کرد. باید تا روز ۸ اوت صبر کنیم ببینیم در نهایت سامسونگ در زمینه اسپیکر هوشمند چه حرفی برای گفتن دارد.

همچنین در مراسم مذکور احتمال دارد شاهد معرفی ساعت هوشمند گلکسی واچ و تبلت گلکسی تب اس 4 نیز باشیم. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Adrian

۱۳۹۷/۵/۱
بی صبرانه ، منتظر رونمایی از گلکسی نوت 9 و گلکسی تب اس 4 هستم ولی وقتی وارد بازار بشه فکر کنم قیمت خیلی بالایی خواهد داشت ( اگر وارد بشه و بفروشند )
در تاریخ 2 مرداد 97 , نمایتدگی سامسونگ گوشی گلکسی اس ۹ پلاس و نوت 8 رو با قیمت 8 میلیون و 500 هزار تومان می فروختند . ( که البته بعید میدونم با این قیمت کسی خریداری کنه )