خانهاخبار
با رسپینا ۲۴ ساده و سریع سفر کنید

با رسپینا ۲۴ ساده و سریع سفر کنید

فصل تابستان بهترین زمان سفر است و اولین مرحله برای تدارک یک سفر خاطره‌انگیز انتخاب بهترین و راحت‌ترین راه خرید تور یا رزرو بلیط و هتل به‌شمار می‌رود.
۱۳۹۷/۵/۲

سادگی سفارش را می‌توان اولین مزیت رسپینا ۲۴ دانست. در دوره‌ای که با اپلیکیشن‌های متنوع و زیادی در زمینه رزرو تور و بلیط مواجه هستیم، رسپینا ۲۴ اولویت را روی یک رابط کاربری ساده و سریع قرار داده است. برای شروع یک سفر هیجان انگیز کار ثبت نام را در منوی کشویی سمت راست اپلیکیشن انجام دهید و به سراغ اصل داستان بروید. 

هنگامی که اپلیکیشن را باز می‌کنید با صفحه‌ای روبرو می‌شوید که بالاتر از همه ۴ انتخاب پرواز داخلی، پرواز خارجی، قطار و اتوبوس را پیش روی شما قرار داده است. همانطور که از اسم هرکدام مشخص است، در هر بخش می‌توانید با انتخاب مبدا و مقصد و تعداد مسافر بلیط را در تاریخ دلخواه رزرو کنید. همچنین در گزینه پرواز خارجی این امکان قرار داده شده که پرواز را در یکی از دو حالت یک طرفه یا دو طرفه انتخاب کنید.

image
 
image

در رسپینا ۲۴ تمام خدمات مربوط به گردشگری ارائه می‌شود. بدین ترتیب می‌توانید رزرو هتل‌های داخلی و خارجی را نیز از صفحه اول اپلیکیشن انجام دهید. برای رزرو هتل داخلی کافیست مقصد، تاریخ ورود و تاریخ خروج را مشخص کنید تا پس از زدن روی دکمه جستجو با لیست هتل‌های در دسترس مواجه شوید. در بخش هتل‌های خارجی نیز کشور، شهر، تاریخ ورود، تاریخ خروج و ملیت جزء مواردی است که برای جستجوی هتل باید وارد کنید. 

image
 
image

اما برای افرادی که در جستجوی تورهای مسافرتی هستند نیز رسپینا ۲۴ خدمات خاص خود را ارائه می‌کند. در صفحه اصلی اپلیکیشن وقتی گزینه تورهای داخلی و خارجی را انتخاب می‌کنید، می‌توانید جستجو را بین تورهای یک روزه، تورهای داخلی و تورهای خارجی انجام دهید. کافیست مبدا و تاریخ سفر را انتخاب کنید تا متناسب با برنامه شما تورهای در دسترس دراختیارتان قرار گیرد. بعد از انتخاب تور مشخصات کامل آن شامل تاریخ و ساعت رفت و برگشت، خدمات هتل و خدمات تور نمایش داده می‌شود و به سادگی می‌توانید رزرو را داخل اپلیکیشن انجام دهید.

image
 
image

یکی دیگر از خدمات قابل توجه اپلیکیشن رسپینا ۲۴ امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس است. اگر به هر دلیل  قصد انصراف از سفر و استرداد بلیط خریداری شده را داشته باشید، در منوی سمت راست برنامه می‌توانید گزینه «خریدهای گذشته و استرداد» را انتخاب کنید و براساس نوع بلیط فرایند پس دادن آن را طی کنید. در همین منوی سمت راست گزینه پشتیبانی آنلاین نیز وجود دارد که شما را به شماره تماس تلفنی، ایمیل و ارتباط تلگرامی با اپراتور تورهای داخلی و خارجی و همچنین پروازهای داخلی و خارجی هدایت می‌کند. 

image

خوشبختانه اپلیکیشن رسپینا ۲۴ برای هر دو پلتفرم اندروید و آی‌اواس توسعه داده شده و از فروشگاه‌های نرم‌افزاری مربوط یعنی کافه بازار و سیب اپ قابل دریافت است. امتیاز استفاده از اپلیکیشن برخورداری از تخفیف در قیمت تورها و بلیط‌ها و همچنین دریافت رایگان شارژ سیم‌کارت‌های همراه اول، ایرانسل و رایتل است. درواقع تخفیف‌هایی که در اپلیکیشن روی قیمت‌ها اعمال شده فقط مختص کاربرانی است که از این مسیر رزرو را انجام می‌دهند. دریافت و استفاده از اپلیکیشن رایگان است و برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید.

image
 
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)