خانهاخبار
شارژر بی‌سیم سامسونگ فاش شد؛ احتمال معرفی تا 18 مرداد

شارژر بی‌سیم سامسونگ فاش شد؛ احتمال معرفی تا 18 مرداد

علاوه بر Galaxy Note 9، Galaxy Watch و اسپیکر بیکسبی سامسونگ ممکن است یک محصول دیگر هم در رویداد 18 مرداد معرفی شود. این دستگاه Wireless Charger Dou نام دارد و می‌تواند Galaxy Note 9 و Galaxy Watch را به طور هم‌زمان شارژ کند.
۱۳۹۷/۵/۱

همان‌طور که می‌دانید سامسونگ رسما اعلام کرده است که قصد دارد تازه‌ترین پرچمدار خود را به نام Galaxy Note 9 در تاریخ 9 اوت (18 مرداد) و در خلال برگزاری رویداد آنپکد نیویورک معرفی کند اما هنوز درباره ساعت هوشمند بعدی خود که احتمالا Galaxy Watch نام دارد و به همراه فبلت مذکور معرفی می‌شود اظهار نظر نکرده است.

image

علاوه بر این دو محصول هوشمند تازه به نظر می‌رسد که سامسونگ همچنین قصد دارد از یک محصول جالب توجه دیگر هم به نام Wireless Charger Dou پرده بردارد. این پد شارژ برخلاف سایر محصولات مشابه اما قبلی از این سازنده قادر است هر دو دستگاه ساعت هوشمند و فبلت پرچمدار به صورت هم‌زمان شارژ کند. همچنین با توجه به اطلاعاتی که روی جعبه درج شده است می‌توان دو گوشی هوشمند سازگار با هم را به کمک این شارژر بی سیم به‌طور هم‌زمان شارژ کرد.

image

Wireless Charger Duo با قابلیت شارژ سریع دوگانه تولید شده و شایعه شده است که 55 پوند قیمت دارد. در حال حاضر جزئیات دیگری درباره آن در دسترس نیست اما به نظر می‌رسد این دستگاه همان محصولی باشد که پیش‌تر برخی مشخصات آن در اسناد FCC مشاهده شده بودند. Wieless Charger Dou با شناسه EP-N6100 در این اسناد منسوب به Galaxy Note 9 دیده شده بود و به نظر می‌رسد توان آن 25 وات باشد. بی شک اطلاعات بیشتری درباره این محصول در هفته‌های آینده منتشر می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)