خانهاخبار
مایکروسافت: سرفیس فون تاشو در کار نیست!

مایکروسافت: سرفیس فون تاشو در کار نیست!

پیش از این شایعه شده بود که مایکروسافت یک سرفیس فون تاشو را یا اسم رمز Andromeda در دست توسعه دارد. یکی از مدیران ارشد این کمپانی حالا اعلام کرده است که چنین محصول هوشمندی معرفی نخواهد شد و در برنامه آینده مایکروسافت هم وجود ندارد.
۱۳۹۷/۴/۳۱

در طی 9 ماه اخیر در حالی که شایعه‌ها و خبرهای متعددی درباره احتمال توسعه  و معرفی یکی سرفیس فون تازه با طراحی تاشو منتشر شدند، تنها گزارش تقریبا رسمی در این باره  فاش شدن یک سند یا ایمیلی درون سازمانی بود. اما این وضعیت حالا با اظهار نظر رسمی مقامات به پایان رسیده است. پانوس پانای، مدیر ارشد سرفیس، چند روز پیش در خلال یک مصاحبه صوتی تکلیف این موضوع را روشن کرد.

image

بسیاری از کاربران علاقه مند بودند این سرفیس فون مرموز به زودی روانه بازار شود و این خبر تازه می‌تواند برای آن‌ها مأیوس کننده به نظر برسد. مدیر ارشد اجرایی مایکروسافت در مصاحبه اخیر خود درباره مسیر و تصمیمات این کمپانی در آینده اظهار کرد: " سرفیس فون در برنامه آینده ما وجود ندارد". او همچنین اضافه کرد که مسیر آینده کمپانی مایکروسافت دیگر به چنین محصولی وابسته نیست و هیچ اثری از سرفیس فون در محصولات آینده این سازنده ردموندی دیده نمی‌شود.

پانای تأکید کرده است که دستگاه‌های سرفیس آینده با تأکید بر ارتباطات توسعه می‌یابند اما منظور از واژه ارتباطات بسیار وسیع‌تر از آن است که می‌دانیم. به گفته این مدیر ارشد راه و روش برقراری ارتباط افراد در آینده دچار تحول خواهد شد. این خبر تازه با گزارش‌ها و برخی شایعه‌های اخیر که ادعا می‌کردند گوشی‌های تاشوی آینده دارای قابلیت‌های تلفن هم هستند اما دیگر گوشی تلفن به شمار نمی‌روند، در یک راستا قرار دارد.

اگر امیدوار بودید که دستگاه مرموز سرفیس با اسم رمز Andromeda تا سال آینده روانه بازار شود، پانوس پانای حالا همه امیدتان را در هم شکسته است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

علیا

۱۳۹۷/۵/۱
دلیل اینکه مایکروسافتی ها میگن سرفیس فونی وجود نداره اینه که بارها اعلام کردند دستگاه سرفیسی که هممون منتظرشیم فقط یک تلفن نیست و چیزی فراتر از یک تلفن همراه هست.
پانوس پانای با این حرفش میخواد روی این موضوع تاکید کنه.

محمد

۱۳۹۷/۴/۳۱
این سرفیس فون شایعه ساخته شده توسط متعصبان کوری هست که بر روی موفقیت ویندوز فون هنوز که هنوزه پافشاری میکنند