خانهاخبار
پرچمدار Galaxy Note 9 با باتری 4000 میلی‌آمپری معرفی می‌شود

پرچمدار Galaxy Note 9 با باتری 4000 میلی‌آمپری معرفی می‌شود

با توجه به نزدیک شدن مراسم رونمایی از Galaxy Note 9 خبرهای بیشتری درباره این پرچمدار منتشر می‌شود. حالا آژانس رگولاتوری برزیلی تأیید کرده است که این گوشی به باتری بزرگی با ظرفیت 4000 میلی آمپر مجهز می‌شود.
۱۳۹۷/۴/۳۱

تنها چند هفته دیگر تا رونمایی رسمی از پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ باقی مانده است و مدتهاست که شاهد انتشار شایعه‌ها و خبرهای متعددی درباره آن هستیم. در این گزارش‌ها به اغلب ویژگی‌های نهایی این محصول تازه اشاره شده است و حالا در تازه‌ترین گزارش درباره آن گفته می‌شود که ظرفیت باتری غیرقابل تعویضش معادل 4000 میلی آمپر ساعت خواهد بود. ANATEL، آژانس رگولاتوری برزیل، تأیید کرده است که فبلت Galaxy Note 9 به چنین باتری بزرگی مجهز می‌شود.

image

به خوبی می‌دانیم که Galaxy Note 9 قرار است از نظر طراحی و مشخصات بسیار شبیه به نسل قبلی (Galaxy Note 8) باشد. البته قطعا بسیاری از قابلیت‌ها در این فبلت پرچمدار تازه به روزرسانی می‌شوند اما تفاوت آن‌ها احتمالا آنقدر چشمگیر نخواهد بود که دارندگان Note 8 را وادار به ارتقای گوشی‌شان کند؛ مگر آنکه واقعا علاقه مند باشند از قلم استایلوس با پشتیبانی بلوتوث بهره ببرند. این موضوع قبلا در مجوزهای قلم S دیده شده است اما هنوز نمی‌دانیم که قابلیت پشتیبانی از بلوتوث آن چگونه عمل می‌کند و اصلا کدام قابلیت‌ها شامل آن می‌شود. از طرفی فرم ویر فاش شده منسوب به Galaxy Tab S4 با قلم استایلوس مشابه نشان می‌دهد که کاربر قادر خواهد بود به کمک آن پخش موسیقی و همچنین اپلیکیشن دوربین را کنترل کند.

شایعه شده است که پرچمدار Galaxy Note 9 در 5  رنگ مختلف به بازار می‌آید و در حال حاضر تقریبا مطمئن هستیم که سه نسخه آن مشکی، آبی و بنفش هستند. این گوشی همچنین قرار است در دو نسخه مخصوص بازارهای مختلف عرضه شود. بدین ترتیب که نسخه مخصوص چین و آمریکا از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد و نسخه جهانی آن به پردازنده اگزینوس 9810 مجهز می‌شود. انتظار می‌رود کمپانی سامسونگ در خلال برگزاری رویداد آنپکد در تاریخ 9 اوت (18 مرداد) در کنار فبلت Galaxy Note 9 همچنین از ساعت هوشمند Galaxy Watch و بلندگوی هوشمند مجهز به بیکسبی هم پرده بردارد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

امین

۱۳۹۷/۵/۱
تو که نه دستت به این گوشی میرسه نه توان خریدشو داری در مورد آرزو هات نظر نده غیر نوت7 بقیه هیچ مشکلی نداشتن آیا نو8 یا اس8 و اس9 مشکلی داشتن؟
صدای انفجار رو میشنوی ولی انفجار یک عده مث خودت که از حسادت میترکن

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۵/۱
سامسونگ از نظر طراحی، دیگه به بن‌بست رسیده.
ویوو نِکس & اوپو FX دو گوشی با طراحی‌‌نوین بودند، سامسونگ باید از اونها ایده بگیره

امیر

۱۳۹۷/۵/۱
امیدوارم صدای انفجار باطریش خوب باشه حداقل تو چارشنبه سوری میشه استفاده کرد :)))