خانهاخبار
P20 و P20 Pro پرچمداران هوآوی سرانجام وارد بازار ایران شدند

P20 و P20 Pro پرچمداران هوآوی سرانجام وارد بازار ایران شدند

پس از گذشت ماه‌ها از تاریخ عرضه جهانی پرچمداران سری پی هوآوی، این دو گوشی قدرتمند بلاخره به بازار کشورمان راه یافته‌اند. برای آگاهی از جزییات بیشتر در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۷/۴/۳۱

پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو پس از ماه‌ها انتظار به صورت رسمی وارد بازار کشورمان شده‌اند. خوشبختانه هر دو پرچمدار از همان ابتدای ورودشان به بازار با قیمت تقریبا به ثبات رسیده و گارانتی و پشتیبانی رسمی شرکت مدیا پردازش به فروش می‌رسند. 

P20 هم‌اکنون با قیمت 6,050,000 و P20 Pro با قیمت 7,150,000 تومان به فروش می‌رسند. فعلا به دلیل واردات با تعداد محدود و عدم موجودی اکثر فروشندگان این دو پرچمدار کمی قیمت بالایی دارند. اگر قصد خرید این دو پرچمدار را دارید، بهتر است تا یک الی دو هفته آینده صبر کنید. 

image

نیم نگاهی به بررسی تخصصی Huawei P20 Pro:

اگر کمی با دقت به عقب نگاه کنیم به‌خوبی می‌توانیم پیشرفت هوآوی را در این چند سال اخیر به چشم ببینیم. با ورود به بازار گوشی‌های هوشمند کمتر کسی باور می‌کرد این غول مخابراتی چینی در مدت چند سال بتواند تا این حد پیشرفت کند و خودش را هم‌سطح بزرگانی مانند اپل و سامسونگ قرار دهد. P9 را شاید بتوان آغازگر این راه دانست که با ویژگی‌های ظاهری و نرم‌افزاری بسیار متفاوت و دوست‌داشتنی‌تر از نسل قبل خودش عرضه شد و بعد از آن شاهد عرضه P10 بودیم که علاوه بر مجهز بودن به ویژگی‌های خوب P9 ظاهری بسیار به‌روزتر و مدرن‌تر داشت و درنهایت با معرفی Mate 10هوآوی تیر خلاص را به همه زد و نه‌تنها گوشی‌ای زیبا را روانه بازار کرد بلکه از نظر سخت‌افزار هم اولین گوشی هوشمندی را دیدیم که به ویژگی‌های هوش مصنوعی مجهز شده بود. بعد از دلبری‌های خانواده میت 10 در بازار حالا دیگر نوبت خانواده پی است. P20 Pro به‌عنوان قوی‌ترین محصول این خانواده معرفی شده است که نه‌تنها ظاهری متفاوت با نسل قبل دارد بلکه سخت‌افزار بسیار خوبی هم دارد و به خصوص اولین گوشی‌ در این سطح است که 3 دوربین اصلی در قاب پشتی‌اش دارد و آمده تا قاعده بازی را در بخش دوربین بین گوشی‌های هوشمند عوض کند. ما این شانس را داشیم که یکی از خوش‌رنگ‌ترین نسخه‌های این گوشی یعنی رنگ Twilight، که بهترین معنی آن به فارسی شاید رنگ گرگ و میش است، را در اختیار داشته باشیم که ترکیبی از چند رنگ مختلف است و شما را به یاد شفق در قطب می‌اندازد. 

image

 

نظرتان را با دیگر خوانندگان سایت به اشتراک بگذارید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (51 نظر)

سینا

۱۳۹۷/۱۱/۵
من خودم طرفداره سامسونگم
ولی هواوی جدیدا ترکونده قیمتاشم خیلی به صرفه هست همین که با ۷ تومن قیمت تو دوربین دهن گوشی ۱۳ میلیونیو بسته دیگه حرفی توش نیست... دوربینش از نوت ۹ از اس۸پلاس از آیفون ایکس اس و...بالاتره ظاهر و سخت افزار هم که عالیه با این قیمت.

gh.s

۱۳۹۷/۱۰/۸
کاملا درسته اخه واقعا قیمت سامسونگ و اپل نسبت ب چیزی ک هستن گرونه . خود ایفون با اون قیمت و کلاسش خیلی اش دهن سوزیم نیس . سامسونگم ک اصن هیچی هواوی واقعا بهتر از سامسونگه

سعید

۱۳۹۷/۶/۲۳
دوستان گرامی ک میان میگن سامسونگ خوبه اپل خوبه و... درسته همه ی برندا خوبن ولی کسی ک شعور و درک از تلغن همراه به روز داشته باشه میفهمه هواوی تو این مدل چقدر خوب کار کرده طبق بررسی سایت های معتبر و معروف هم از هنه لحاظ از بقیه پرچمداران حال حاضر بازار بالاتره پس چرت نگید

شایان

۱۳۹۷/۵/۱۴
عرفان جان پیام من برای 1مرداد هستش که قیمت 1مرداد رو از سایت ها ببین 3500 هست الان که 4500 هستش (به تاریخ پیاما دقت کن)

hossein

۱۳۹۷/۵/۱۳
3 ماه پیش با 7 میلیون میخواستم پراید داییم رو بخرم الان پول گوشی شده. ای خدا