خانهاخبار
تأیید شد؛ معرفی پرچمدار Honor Note 10 در تاریخ 9 مرداد

تأیید شد؛ معرفی پرچمدار Honor Note 10 در تاریخ 9 مرداد

پس از انتشار شایعه‌های مختلف درباره Honor Note 10، کمپانی آنر با انتشار پوستر تبلیغاتی اعلام کرد که قصد دارد این پرچمدار تازه را 31 ژوئیه (9 مرداد) در آستانه برگزاری رویداد IFA 2018 معرفی کند.
۱۳۹۷/۴/۳۰

کمپانی شیائومی گوشی Mi Max 3 را با صفحه نمایش بسیار بزرگ 6.9 اینچی رسما معرفی کرد. آنر، برند زیرمجموعه این کمپانی هم قصد دارد به زودی از یک گوشی هوشمند تازه در ابعاد مشابه پرده بردارد. این سازنده تأیید کرده که پرچمدار بعدی‌اش Honor Note 10 نام دارد و حالا پوستری از آن منتشر کرده است که نشان می‌دهد گوشی مذکور در تاریخ 31 ژوئیه (9 مرداد) رسما رونمایی می‌شود. آنر همچنین ادعا کرده است که Note 10 یکی از بهترین، بزرگ‌ترین، پرسرعت‌ترین و زیباترین گوشی‌های هوشمند امسال خواهد بود.

image

جورج شاو، مدیر ارشد آنر، چندی پیش اعلام کرد که این سازنده حدودا 2 سال برای طراحی و توسعه گوشی Note 10 وقت صرف کرده است. او همچنین گفته است که گوشی مذکور علاوه بر GPU Turbo از یک تکنولوژی نوین دیگر هم بهره می‌برد. پیش بینی می‌شود که Note 10 به کمک هوش مصنوعی تجربه منحصر به فرد و بهبود یافته‌ای از گیمینگ ارائه دهد تا کاربران بتوانند از بازی با چنین گوشی بزرگی لذت ببرند.

چند روز پیش هم تصاویر متعددی از گوشی Honor Note 10 در کنار Nintendo Switch در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شد. این تصاویر به خوبی نشان دادند که گوشی Note 10 احتمالا بسیار باریک طراحی می‌شود و ضخامت بدنه‌اش حدودا نصف ضخامت بدنه 13.9 میلی متری Nintendo Switch است. این تصاویر همچنین بار دیگر تأیید کردند که پرچمدار تازه آنر از صفحه نمایش بسیار بزرگی بهره می‌برد. در گزارش‌های اخیر درباره Note 10 بارها اشاره شده بود که این گوشی به پنل نمایش 6.9 اینچی مجهز می‌شود.

image

انتظار می‌رود که Note 10 از پردازنده Kirin 970 قدرت بگیرد و پنل بسیار بزرگ Super AMOLED آن از کیفیت کواد اچ دی پلاس پشتیبانی کند. شایعه شده است که این گوشی در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی معرفی می‌شود و حافظه رم هر دو نسخه آن 6 گیگابایت است.

ظرفیت باتری این پرچمدار معادل 6000 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع پیش بینی شده است. پنل پشتی آن هم به دوربین دوگانه با لنزهای 16 و 24 مگا پیکسلی مجهز می‌شود و سیستم عامل پیش فرضش اندروید 8.1 اوریو است. Note 10 همچنین از NFC و پورت ارتباطی USB Type-C بهره می‌برد و در رنگ‌های مشکی، آبی، نقره‌ای، قرمز، زرد، بنفش و دو رنگ روشن گرادیان دیگر روانه بازار می‌شود.

گزارش شده است که کمپانی چینی آنر قصد دارد یک نسخه محدود و گران قیمت از Note 10 خود را با همکاری کمپانی بریتانیایی رولز رویس به نام Honor Note 10 Rolls Royce Edition عرضه کند. شایعه شده است که این مدل 1499 دلار قیمت دارد اما زمان عرضه‌اش فعلا مشخص نیست. امکان پیش خرید نسخه استاندارد Honor Note 10 در حال حاضر میسر شده است و روند ثبت سفارش تا 25 ژوئیه ادامه دارد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)