خانهاخبار
نمایش کاربران آنلاین اینستاگرام با اضافه شدن نقطه سبز در عکس نمایه آن‌ها

نمایش کاربران آنلاین اینستاگرام با اضافه شدن نقطه سبز در عکس نمایه آن‌ها

چندی پیش اینستاگرام قابلیتی را به اپلیکیشن خود اضافه کرد تا افراد بتوانند از وضعیت آنلاین بودن دیگر کاربران مطلع شوند. حال اینستاگرام با افزودن یک نقطه سبز رنگ به پایین عکس پروفایل کاربران، نمایی بهتر به اپلیکیشن خود داده است.
۱۳۹۷/۴/۳۰

اینستاگرام با به روز رسانی‌های متعدد و افزودن قابلیت‌ها و ویژگی‌های متفاوت، در تلاش است کاربران وقت بیشتری را با این اپلیکیشن سپری کنند. به همین منظور این سرویس متعلق به فیس‌بوک به تازگی قابلیتی را اضافه کرده است تا کاربران از وضعیت آنلاین بودن دوستان خود نیز مطلع شوند. با این ویژگی مفید به نظر می‌رسد که بستن اپلیکیشن اینستاگرام از قبل هم سخت‌تر شود. اینستاگرام درواقع امیدوار است که با این قابلیت، کاربران برای مکالمات خود دایرکت اینستاگرام را به فیس‌بوک مسنجر یا واتس‌اپ ترجیح بدهند و از این اپلیکیشن بیشتر بهره ببرند. هرچند هر سه این برنامه‌ها متعلق به فیس‌بوک هستند.

اما چگونه می‌توانیم از آنلاین بودن دوستان خود در اینستاگرام مطلع شویم؟

آخرین نسخه به روز رسانی اینستاگرام را دریافت و نصب کنید. سپس وارد قسمت دایرکت‌های اینستاگرام شوید. لیست افرادی که با آن‌ها مکالماتی را برقرار کرده‌اید مشاهده کنید. نقطه سبز رنگی را در پایین و سمت راست عکس نمایه افرادی که در حال حاضر آنلاین هستند و در اپلیکیشن حضور دارند، خواهید دید. هم‌چنین زمانی که بخواهید پستی را با دوستان‌تان از طریق دایرکت به اشتراک بگذارید، در لیستی که از افراد باز می‌شود می‌توانید این نقطه سبز رنگ و وضعیت آنلاین بودن دوستان‌تان را مشاهده کنید. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا از زمانی که دوستان‌تان آنلاین هستند مطلع شوید و بتوانید مکالمه‌ای را با آن‌ها شروع کنید.

image

اما اگر به هر دلیلی دوست ندارید که افراد از آنلاین بودن شما آگاه شوند، اینستاگرام این امکان را به وجود آورده است تا بتوانید به راحتی این قابلیت را برای حساب خودتان خاموش کنید. برای این کار به قسمت settings حساب کاربری خود مراجعه کنید و در قسمت privacy and security وارد activity status شوید و تیک آن را خاموش کنید.

توجه داشته باشید که تنها قادر خواهید بود از وضعیت آنلاین بودن کسانی که دنبال می‌کنید و هم‌چنین کسانی که با آن‌ها در دایرکت مکالمه داشته‌اید، مطلع شوید. و با خاموش کردن وضعیت فعالیت خود، وضعیت آنلاین بودن دیگر کاربران را هم نخواهید دید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۴/۳۰
من دیدم یه نقطه سبز کنار تصویر افراد? هست، تو نگو قضیه پس اینه