خانهاخبار
صدور مجوز FCC برای ساعت هوشمند Galaxy Watch سامسونگ

صدور مجوز FCC برای ساعت هوشمند Galaxy Watch سامسونگ

کمتر از یک ماه دیگر تا رونمایی از پرچمدار تازه سامسونگ باقی مانده است. حالا به نظر می‌رسد که این غول تکنولوژی تصمیم گرفته است تازه‌ترین ساعت هوشمندش را هم در کنار Note 9 معرفی کند. انتشار اسناد مجوز FCC برای ساعت Galaxy Watch هم نشان می‌دهد که به زودی شاهد عرضه آن خواهیم بود.
۱۳۹۷/۴/۲۹

روز گذشته در گزارشی درباره تازه‌ترین گجت هوشمند پوشیدنی سامسونگ به شما گفتیم که این ساعت ممکن است 9 اوت در کنار فبلت پرچمدار Galaxy Note 9 معرفی شود و از سیستم عامل Tizen یا Wear OS بهره ببرد. حالا اسناد مربوط به صدور مجوز FCC برای این گجت هوشمند منتشر شده است که نام تجاری Galaxy Watch را به عنوان نام نهایی آن تأیید می‌کند. همچنین براساس این اطلاعات تازه انتظار می‌رود که این ساعت هوشمند به سیستم عامل Tizen 4.0 مجهز شود.

image

براساس اسناد منتشر شده توسط FCC به نظر می‌رسد دو نسخه مخصوص آمریکا و کانادا از Galaxy Watch با شناسه‌های SM-R815U و SM-R815W موفق به دریافت مجوز شده باشند. همچنین شایان ذکر است که ساعت هوشمند سامسونگ می‌تواند از همه باندهای LTE پشتیبانی کند.

علاوه بر این موارد، در اسناد منتشرشده FCC اشاره شده است که بدنه اصلی ساعت Galaxy Watch در ابعاد 51.2 × 43.4 ساخته شده و اندازه صفحه‌اش معادل 1.2 اینچ است. البته در این اسناد مشخصا به سیستم عامل پیش فرض ساعت مذکور اشاره نشده است اما با توجه به گزارشی که اخیرا منتشر شد و همچنین براساس اطلاعاتی که خبرگزاری SamMobile به دست آورده است دیگر تقریبا مطمئن هستیم که ساعت هوشمند Galaxy Watch به سیستم عامل Tizen 4.0 مجهز می‌شود.

image

سامسونگ قصد دارد در تاریخ 9 اوت (18 مرداد) رویداد آنپکد را در نیویورک برگزار کند و در خلال آن از فبلت پرچمدار Galaxy Note 9 و ساعت هوشمند Galaxy Watch پرده بردارد. گزارش شده است که پیش فروش این محصولات از 5 روز بعد از معرفی یعنی در تاریخ 14 اوت آغاز می‌شود و از 24 اوت هم رسما در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)