خانهاخبار
ساعت هوشمند Galaxy Watch در کنار Galaxy Note 9 معرفی می‌شود

ساعت هوشمند Galaxy Watch در کنار Galaxy Note 9 معرفی می‌شود

پس از شایعه‌ها متفاوت درباره احتمال معرفی Gear S4 حالا گزارش تازه‌ای منتشر شده است که ادعا می‌کند سامسونگ قصد دارد گجت هوشمند بعدی خود را به نام Galaxy Watch در کنار پرچمدار Galaxy Note 9 در ماه اوت معرفی کند.
۱۳۹۷/۴/۲۸

تا به حال شایعه‌های معدودی درباره Galaxy Watch که ساعت هوشمند بعدی سامسونگ به شمار می‌رود، منتشر شده است. مشخصات و همچنین تاریخ معرفی آن در این خبرها همواره در هاله‌ای از ابهام بوده اما حالا گزارشی توسط منابع کره‌ای منتشر شده است که جزئیات دقیق‌تری از Galaxy Watch را تأیید می‌کند.

پیش‌تر گفته شده بود که تازه‌ترین ساعت سامسونگ به نام Gear S4 به همراه فبلت پرچمدار Galaxy Note 9 در تاریخ 9 اوت معرفی می‌شود اما خبرهای بعدی این شایعه را رد و ادعا کردند که سامسونگ قصد دارد در خلال برگزاری رویداد سالانه IFA از ساعت هوشمند خود پرده بردارد. اگر این گزارش تازه صحت داشته باشد، تازه‌ترین ساعت هوشمند کمپانی سامسونگ در کنار Galaxy Note 9 ودر رویداد آنپکد معرفی می‌شود. به نظر می‌رسد که آغاز فروش این ساعت هوشمند با فروش Note 9 هم زمان باشد. بدین ترتیب عرضه آن از دو هفته پس از مراسم معرفی یعنی در تاریخ 24 اوت آغاز می‌شود. همچنین امکان معرفی و عرضه Galaxy Watch در دو نسخه با ابعاد متفاوت به تأیید رسیده است.

image

به طور پیش فرض تصور می‌شود که Tizen سیستم عامل اصلی Galaxy Watch باشد؛ اما تازه‌ترین اطلاعات نشان می‌دهد که ساعت مذکور ممکن است به Wear OS مجهز شود. از طرفی اگر این گزارش تازه صحت داشته باشد، آخرین نسخه Tizen روی Galaxy Watch نصب می‌شود. همچنین شایان ذکر است که سامسونگ با طراحی و تعبیه تعدادی اپلیکیشن اختصاصی سلامتی در Galaxy Watch بیش از پیش بر امکان پایش سلامت کاربران تأکید دارد.

کمپانی سامسونگ هنوز پوستر یا تیزر تبلیغاتی برای Galaxy Watch منتشر نکرده اما حالا که قرار است این ساعت هوشمند در کنار Galaxy Note 9 معرفی شود به نظر می‌رسد که این غول تکنولوژی برای ترویج و تبلیغ گجت هوشمند تازه خود به میزان محبوبیت گوشی پرچمدار Note 9 امید بسته است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)