خانهاخبار
مهمان جدید در آیپدها از 2019؛ میزبانان نامعلوم

مهمان جدید در آیپدها از 2019؛ میزبانان نامعلوم

ادوبی در راستای استراتژی‌های جدیدش نسخه‌ای کامل از فتوشاپ برای آیپدهای 2019 به ارمغان می‌آورد.
۱۳۹۷/۴/۲۷
image

اسکات بلسکی، مدیر ارشد تولید فضای ابری ادوبی، اخیرا در مصاحبه‌ای گفت:

آرزوی من این است هرچه سریع‌تر این برنامه را عملی کنیم. پیاده سازی نرم افزار پیچیده و قدرتمندی همچون فتوشاپ روی دستگاه پیشرفته‌ای مثل آیپد پروسه‌ای دشوار است و باید موارد بسیاری در نظر گرفته شود. با این حال ما لزوم ورود محصولاتمان به این عرصه و همکاری با سایر کمپانی‌ها را حس می‌کنیم.

اگرچه در حال حاضر نسخه Photoshop Express برای آیپد وجود دارد، نسخه جدید و تمام عیار این برنامه هنوز برای تبلت اپل عرضه نشده؛ نسخه‌ای که با ظرفیت‌های بین پلتفرمی فراوانش اجازه می‌دهد طرح‌های خلاقانه‌تان را پیاده کنید.

با توجه به سخنان بلسکی می توان چنین استنباط کرد تمایل کاربران در حال چرخش به سمت تبلت‌هاست و کامپیوترها کم کم به حاشیه می‌روند. همچنین کاربران خواهان اضافه شدن قابلیت‌های جدیدی همچون ویرایش تصویر در زمان اجرا (on the fly) هستند. 

برخی منابع ادعا می‌کنند ادوبی قصد دارد در کنفرانس سالانه MAX که ماه اکتبر (حدود 3 ماه دیگر) برگزار می‌شود از ورژن جدید فتوشاپ برای آیپد رونمایی کند. برخی دیگر تاخیر در انتشار را بسیار محتمل دانسته و معتقدند باید تا 2019 صبر کنیم.

ادوبی هنوز مدل‌های آیپدی که تحت پوشش قرار می‌گیرند را معرفی نکرده، اما احتمال می‌دهیم آیپد پرو فعلی در این لیست جای داشته باشد. آیپدهای جدید 2018 که مجهز به پردازنده A10 و قلم هستند را نیز باید به این لیست انتظار اضافه کرد و منتظر اعلانات رسمی ادوبی ماند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)