خانهاخبار
تاریخ پیش فروش Galaxy Note 9 سامسونگ فاش شد

تاریخ پیش فروش Galaxy Note 9 سامسونگ فاش شد

سامسونگ تا ماه آینده پرچمدار Galaxy Note 9 را رسما معرفی می‌کند. گفته می‌شود پیش فروش این گوشی از یک هفته پس از معرفی رسمی آغاز می‌شود. تازه‌ترین تصاویر رندری هم فبلت مذکور را در رنگ سفید به نمایش می‌گذارند.
۱۳۹۷/۴/۲۶

خبرگزاری The Chosun Ilbo گزارش کرده است که سامسونگ قصد دارد قابلیت پیش فروش فبلت Galaxy Note 9 را از اواسط ماه اوت امکان پذیر سازد. فبلت پرچمدار تازه Galaxy Note 9 قرار است 9 اوت (18 مرداد) در خلال برگزاری رویداد آنپکد در نیویورک معرفی شود و در حالی که بسیاری تصور می‌کردند این غول تکنولوژی پیش فروش گوشی تازه خود را بلافاصله پس از رونمایی آغاز می‌کند، حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ استراتژی دیگری را برای این محصول تازه در نظر گرفته است. البته در این گزارش تنها به برنامه پیش فروش در کره جنوبی اشاره شده است در حالی که پیش فروش جهانی همه پرچمداران سامسونگ که در سال‌های اخیر عرضه شده‌اند، در تاریخ معینی آغاز می‌شد و همچنین تاریخ عرضه عمومی‌شان هم چندان با پیش فروش فاصله نداشت.

گوشی پرچمدار Galaxy Note 9 از 24 اوت در کره جنوبی عرضه می‌شود و براساس گزارش مذکور انتظار می‌رود که عرضه جهانی‌اش هم با تأخیر کوتاهی پس از آن آغاز شود. سال گذشته گوشی Galaxy Note 8 از 15 سپتامبر روانه بازار شد و کارشناسان معتقدند که عرضه زودهنگام نسل تازه‌اش ظاهرا پاسخ سامسونگ به فروش پایین‌تر از انتظار Galaxy S9 در نیمه اول سال 2018 قلمداد می‌شود. همچنان انتظار می‌رود که این گوشی پرچمدار تازه تنها کمی نسبت به Galaxy Note 8 ارتقا یافته باشد و از نظر ظاهری هم عمدتا مشابه طراحی شود. شایعه شده است که سامسونگ قصد دارد Note 9 را با قیمتی مشابه قیمت عرضه نسل قبلی و به همراه پروموشن‌های متعدد روانه بازار کند.

image

علاوه بر گزارش فوق، تصویر رندر شده تازه‌ای هم منتسب به Galaxy Note 9 توسط کاربر Ice Universe امروز در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شد. این تصاویر از بسیاری جهات با سایر تصاویری که اخیرا منسوب به این گوشی تازه منتشر شده بودند، در یک راستا قرار دارد و آن‌ها را تأیید می‌کند. براساس شایعه‌های متعدد سامسونگ قرار است فبلت مذکور را در رنگ‌های مشکی، خاکستری، آبی، بنفش روشن و قهوه‌ای روانه بازار کند. این خبرها تا پیش از فاش شدن تصویر پیش رو منتشر شده بودند در حالی که در این رندرها Note 9 در رنگ سفید هم به نمایش درآمده است. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، گوشی Galaxy S7 آخرین پرچمدار اندرویدی سامسونگ به شمار می‌رود که در رنگ سفید هم عرضه شده بود. این گوشی در سال 2016 عرضه شد و پس از آن پرچمدار Galaxy S8 در سال 2017 دیگر نسخه سفید نداشت بلکه سامسونگ آن را در یک رنگ روشن نقره‌ای در کنار سایر رنگ‌ها روانه بازار ساخت. البته عرضه این رنگ بسیار محدود بود و تنها چند کاربران چند کشور توانستند به آن دسترسی پیدا کنند.

فبلت پرچمدار Galaxy Note 9 در دو نسخه با پردازنده‌های متفاوت طراحی شده است. بدین ترتیب که نسخه مخصوص چین و آمریکا از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد و نسخه جهانی‌اش هم به اگزینوس 9810 مجهز می‌شود. گفته می‌شود که نسخه پایه این گوشی 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و همچنین از دوربین اصلی با لنزهای دوگانه و احتمالا دیافراگم متغیر بهره می‌برد. Galaxy Note 9 صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED و قلم استایلوس بهبودیافته دارد و سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و همچنین پوسته اختصاصی Samsung Experience 9.5 به طور پیش فرض روی آن نصب می‌شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حامد

۱۳۹۷/۴/۲۶
اژدها وارد میشود ولی چه فایده قیمتش بالای ده میلیونه