خانهاخبار
گلکسی A6 پلاس سامسونگ وارد بازار ایران شد

گلکسی A6 پلاس سامسونگ وارد بازار ایران شد

جدید ترین میان رده سامسونگ وارد بازار ایران شده است برای اطلاع از قیمت همراه ما باشید.
۱۳۹۷/۴/۲۴
image

این گوشی با طراحی به روز خود می‌تواند یک میان رده مناسب برای شما باشد اما اگر قصد خرید آنرا دارید باید گفت که با یک گوشی ارزان قیمت روبرو نیستید.

اندروید 8، دوربین دوگانه 16 + 5 مگاپیکسلی و دوربین دوم 24 مگاپیکسلی به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی از امکانات بارز این میان رده جدید سامسونگ است. ضمن اینکه مانند پرچم داران سامسونگ علاوه بر سنسور اثر انگشت، قابلیت تشخیص چهره برای بازکردن قفل گوشی در نظر گرفته شده است.

قیمت A6+ هم اکنون در بازار 2,900,000 تومان است اما احتمال می‌رود در چند روز آینده این قیمت کمی کاهش پیدا کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (31 نظر)

Karim

۱۴۰۱/۷/۱۸
گوشیA6سامسونگ قمیت

حسین اکبرزاده

۱۳۹۷/۸/۸
گوشیه خوبیه من a6 دارم راضیم ولی این دوتا گوشی بدی که دارن ضد اب نیستن ولی مثلا زیر بارون مشکلی براشون پیش نمیاد و اینکه +a6 از a5به نظرم خیلی بهتره و کاربرد بیشتری هم داره و دو دوربینه همس. a6هم مشکلی که بغیر از ضد اب بودنه اینه که یو اس بیش تایپ c وقدیمیه ولی مال +a6 جدیده.در کل گوشیای خوبین.

اميرحسين خسروی

۱۳۹۷/۵/۲۴
من قصد خرید A5 2017 رو داشتم اما با ورود این گوشی کلا نظرم رفته رو A6+ بنظرتون ارزش خرید داره اینم ویژگی های خوبی داره مثل دوربین سلفی 24 رم 4 و حافظه 64 اندروید 8 و...

علیرضا ناصری

۱۳۹۷/۵/۵
قیمت این گوشی الان به ۲ میلیون و ۷۰۰ رسیده و قراره بازم پایینتر بیاد چون طبق گفته وزیر ارتباطات ۱۰۰ هزار گوشی توقیف شده طی این هفته وارد بازار میشن که با ارز دولتی خرید شده و بودن و قیمت ها به حالت عادی برمیگرده

ایمان

۱۳۹۷/۵/۲
تراشه ی اسنپدراگون قابل تعویضه؟