خانهاخبار
عرضه مک مینی، مک‌بوک ایر و اپل واچ جدید در پاییز امسال

عرضه مک مینی، مک‌بوک ایر و اپل واچ جدید در پاییز امسال

گزارش تازه منتشر شده توسط مینگ‌چی کو به عرضه مک‌ مینی، مک‌بوک ایر، اپل واچ و آیفون جدید در نیمه دوم سال 2018 اشاره دارد.
۱۳۹۷/۴/۲۳

شرکت اپل در حال به‌روزرسانی محصولات مختلف خود است و احتمالا آن‌ها را در نیمه دوم سال معرفی خواهد کرد. براساس یک یادداشت جدید که توسط مینگ‌چی‌کو، تحلیل‌گر پیشین KGI Securities به‌دست آمده است؛ انتظار می‌رود نسخه جدید آیفون، آیپد، مک‌ مینی، آی‌مک و اپل واچ به‌زودی معرفی شود.

image

بیشتر آنچه که توسط مینگ‌چی کو ارائه شده است، پیش‌تر نیز فاش شده بود. با این‌حال، وی‌ به محصولات احتمالی اپل در نیمه دوم سال 2018 اشاره کرده است که در ادامه به صورت اجمالی به آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • آیفون: اپل روی سه مدل آیفون جدید کار می‌کند؛ دو مدل به صفحه‌نمایش OLED با اندازه 5.8 اینچ و 6.5 اینچ مجهز شده‌اند و یک نسخه ارزان‌قیمت‌تر نیز از صفحه‌نمایش LCD با اندازه 6.1 اینچ بهره می‌گیرد. هر سه مدل از آیفون‌های جدید اپل به سیستم تشخیص چهره Face ID مجهز شده‌اند و پردازنده بهینه شده Apple A12 را به همراه دارند. در میان آیفون‌های 2018، تنها مدل‌های OLED به دوربین دوگانه مجهز شده‌اند و نسخه مجهز به صفحه‌نمایش IPS LCD از یک دوربین در قاب پشتی بهره خواهد برد.
  • آیپد پرو: اپل روی دو نسخه جدید از آیپدهای پرو مشغول به کار است؛ کوپرتینویی‌ها درنظر دارند تا مدل جدید آیپد پرو 11 اینچی و 12.9 اینچی را به بازار عرضه نمایند که حاشیه‌ی اطراف نمایشگر آن‌ها مانند آیفون 10 باریک است و دکمه‌ی Home از این مدل‌ها حذف شده است. همین موضوع باعث شده تا اپل به جای حسگر اثرانگشت از سیستم تشخیص چهره در آیفون‌های جدید خود استفاده نماید.
  • مک مینی: مینگ‌چی کو اطلاعات چندانی را پیرامون مک مینی جدید اپل منتشر نکرده است اما وی ادعا می‌کند که پردازنده بهبود خواهد یافت. مک‌ مینی نزدیک به 1300 روز است که به‌روز نشده؛ به عبارت بهتر از عرضه آخرین مک مینی نزدیک به 3.5 سال می‌گذرد. دیگر تغییراتی که در مک مینی جدید اعمال خواهد شد، هنوز مشخص نشده است؛ به عنوان مثال نمی‌دانیم شاسی تغییر پیدا خواهد کرد اما حداقل انتظار داریم تا مشخصات سخت‌افزاری بهبود پیدا نماید.
  • مک‌بوک ارزان‌قیمت: افشاگر معروف پیش‌بینی می‌کند که اپل در حال طراحی یک مک‌بوک ارزان‌قیمت است. وی در ابتدا اعلام کرده بود که لپ‌تاپ ارزان‌قیمت جدید اپل از خانواده مک‌بوک ایر عرضه خواهد شد اما به‌نظر می‌رسد که وی تغییر عقیده داده است! شایعات گذشته به این موضوع اشاره داشتند که مک‌بوک جدید اپل احتمالا 12 اینچی خواهد بود؛ به همین جهت، ممکن است سری «مک‌بوک» با معرفی یک مدل ارزان‌قیمت به‌روزرسانی شود.
  • آی‌مک: مینگ‌چی کو بر این باور است که که آی‌مک جدید اپل نمایشگر بهتری خواهد داشت؛ با این‌حال، جزئیات دقیق‌تری پیرامون تغییرات احتمالی ارائه نشده است. ضمن اینکه گمان می‌رود آی‌مک جدید مانند دیگر مک‌های اپل به پردازنده قدرت‌مندتری مجهز شده باشد.
  • اپل واچ: شرکت اپل در حال آماده‌سازی دو اپل واچ برای سال 2018 است که نمایشگر بزرگ‌تری خواهند داشت و عملکرد آن‌ها در تشخیص ضربان قلب بهبود یافته. هر دو مدل از اپل واچ‌های جدید اپل ابعاد 39.9 و 45.2 میلی‌متری داشته و این موضوع باعث شده است تا آن‌ها از مدل‌های فعلی نزدیک به 15 درصد بزرگ‌تر باشند. شایعات به‌دست آمده به این موضوع نپرداخته است که آیا اپل واچ‌های جدید بزرگ‌تر خواهند بود یا تنها با کاهش حاشیه‌ی اطراف نمایشگر، تجهیز آن‌ها به صفحه‌نمایش بزرگ‌تر امکان‌پذیر شده است. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)