خانهاخبار
پوستر تبلیغاتی Galaxy Note 9 سامسونگ فاش شد

پوستر تبلیغاتی Galaxy Note 9 سامسونگ فاش شد

کمتر ازیک ماه دیگر تا رونمایی رسمی از پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ باقی مانده است. در کنار همه تصاویر و شایعه‌های فاش شده درباره این گوشی حالا پوستر منتسب به آن منتشر شده و طراحی بخش‌هایی از آن را به نمایش گذاشته است.
۱۳۹۷/۴/۲۳

کمپانی سامسونگ قصد دارد تازه‌ترین پرچمدار خود را به نام Galaxy Note 9 تا ماه آینده رسما معرفی کند. این فبلت تازه اخیرا در مرکز شایعه‌ها و گزارش‌های مختلف قرار گرفته و حالا پوستر تبلیغاتی‌اش هم فاش شده است. نمای ظاهری گوشی مذکور و همچنین قلم استایلوس پر سر و صدای آن در این پوستر تبلیغاتی به نمایش گذاشته شده‌اند. همان‌طور که گفتیم، شایعه‌های متعددی درباره Galaxy Note 9 منتشر شده‌اند و چند روز پیش هم شاهد فاش شدن تصاویر رندر شده منتسب به آن بودیم. پوستر تبلیغاتی پیش رو علاوه بر تصاویر رندر شده قبلی می‌تواند تصور ما را درباره Galaxy Note 9 بیش از پیش تکمیل کند. در این تصویر نمای ظاهری پنل پشتی فبلت تازه سامسونگ به همراه لبه پایینی آن برای اولین بار به نمایش گذاشته شده است.

image

همان‌طور که در تصویر شاهد هستیم، گوشی Galaxy Note 9 سامسونگ مانند نسل قبلی این سری از جنس شیشه و فلز ساخته شده است و از دوربین اصلی دوگانه در پنل پشتی بهره می‌برد که لنزهای آن به صورت افقی چینش شده‌اند. فلش LED دوگانه و حسگر پایش ضربان قلب این لنزها را همراهی می‌کند و لوگوی برند سازنده هم روی همین پنل نقش بسته است. در پوستر تبلیغاتی Galaxy Note 9 همچنین می‌توان به خوبی چگونگی طراحی خمیده لبه‌های پنل پشتی را مشاهده کرد. قلم استایلوس این فبلت در تصویر به رنگ زرد طراحی شده است و اگر خاطرتان باشد، چندی پیش که سامسونگ تاریخ معرفی Galaxy Note 9 را رسما تأیید کرد هم شاهد طراحی این قلم S در همین رنگ بودیم. البته قلم استایلوس زرد با فبلتی که در تصویر موجود است اصلا همخوانی ندارد اما پیش بینی می‌شود که سامسونگ به زودی این قلم را در رنگ‌های مختلف معرفی کند.

با توجه به پوستر پیش رو باید بگوییم که دکمه فیزیکی پاور / قفل صفحه در کناره سمت راست Galaxy Note 9 تعبیه شده است در حالی که دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه اختصاصی بیکسبی در کناره سمت چپ قرار گرفته‌اند. جک هدفون 3.5 میلی متری، پورت ارتباطی USB Type-C، میکروفون حذف نویز، بلندگو و همچنین درگاه مخصوص قرار گرفتن قلم استایلوس هم در لبه پایین این فبلت تازه تعبیه شده‌اند. گوشی پرچمدار Galaxy Note 9 قرار است 9 اوت (18 مرداد) رسما در نیویورک معرفی شود و ممکن است که مانند نسل قبلی‌اش در دو نسخه با پردازنده‌های متفاوت به بازار راه یابد. مدل مجهز به پردازنده اگزینوس 9810 این گوشی سطح بالا به بازار اروپا و سایر کشورها راه می‌یابد و مدل مجهز به کوالکام اسنپ‌دراگون 845 آن هم مخصوص بازارهای آمریکا و چین طراحی می‌شود. Galaxy Note 9 احتمالا 6 گیگابایت رم دارد و به صفحه نمایشی بزرگ‌تر از پنل موجود در Galaxy S9 Plus مجهز می‌شود. همچنین گفته می‌شود که صفحه نمایش اینفینیتی این فبلت پرچمدار از نوع Super AMOLED است و از وضوح تصویر کواد اچ دی پلاس پشتیبانی می‌کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)