خانهاخبار
نسخه دیگری از Galaxy Note 9 در FCC فاش شد

نسخه دیگری از Galaxy Note 9 در FCC فاش شد

براساس یک گزارش جدید، نسخه متفاوت Galaxy Note 9 با شماره مدل SM-N9600 در FCC رویت شده است؛ این مدل احتمالا در چین عرضه خواهد شد.
۱۳۹۷/۴/۱۸

برای اولین‌بار، Galaxy Note 9 سامسونگ در ماه گذشته میلادی با شماره مدل SM-N960F موفق به دریافت تاییدیه از سازمان FCC شد. پس از آن، پرچمدار جدید سامسونگ توانست مجوزهای دیگری را پیش از عرضه به‌دست آورد که برخی از مشخصات این مدل فاش شد. همچنین قلم S-Pen جدید Galaxy Note 9 نیز به‌تازگی در FCC ثبت شده است و اطلاعات به‌دست آمده، تایید می‌کند که قلم پرچمدار نیمه دوم 2018 سامسونگ از بلوتوث پشتیبانی خواهد کرد؛ شایعه شده است به کمک S-Pen جدید، می‌توانید تصاویر گروهی به ثبت برسانید یا برای کنترل موسیقی در حال پخش از آن استفاده کنید.

همچنین اخیرا مدل دیگری از فبلت Galaxy Note 9 موفق به دریافت تاییدیه از FCC شده است؛ این نسخه با شماره مدل SM-N9600 به ثبت رسیده است و احتمالا در بازار چین عرضه خواهد شد. شرکت کره‌ای، پیش‌تر به منظور عرضه پرچمدار جدیدش در بازار چین برای این مدل از سازمان 3C چین تأییدیه دریافت کرده بود و اطلاعات به‌دست آمده، حاکی از آن است که Galaxy Note 9 از ولتاژ 9 ولت / شدت جریان 1.67 آمپر یا ولتاژ 5 ولت / شدت جریان 2 آمپر پشتیبانی می‌کند. 

image

دیروز نیز صفحات پشتیبانی Galaxy Note 9 در چندین وب‌سایت رسمی سامسونگ فعال شد تا عرضه این مدل را به کاربران نوید دهد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، جانشین Galaxy Note 8 به صورت رسمی در تاریخ 9 اوت (18 خرداد) معرفی خواهد شد؛ این موضوع به صورت رسمی توسط سامسونگ تایید شده است. کره‌ای‌ها برای رونمایی از جدیدترین پرچمدار خود، مراسم خبری را در نیویورک آمریکا تدارک دیده‌اند.

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری احتمالی، شایعات حاکی از آن است که جدیدترین عضو سری Galaxy Note  با باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت عرضه خواهد شد؛ ضمن اینکه مدل مذکور از نظر سرعت شارژ تفاوت چشمگیری با نسل قبل ندارد. شرکت سازنده، سال گذشته برای استفاده از یک باتری با ظرفیت کم‌تر از 3500 میلی‌آمپر در Galaxy Note 8 مورد انتقاد قرار گرفت اما به‌نظر می‌رسد در سال جاری میلادی، این روند را تغییر خواهد داد. 

همچنین گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که جدیدترین پرچمدار سامسونگ در دو نسخه با تراشه اگزینوس 9810 و اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه خواهد شد؛ البته نسخه‌های مجهز به تراشه اگزینوس در ایالات متحده و چین به فروش نخواهد رسید. مدل پایه Galaxy Note 9 به شش گیگابایت رم مجهز شده است و نسخه دیگری مجهز به هشت گیگابایت رم به فروش خواهد رسید؛ مدل رده‌بالا با هشت گیگابایت رم در دو نسخه با 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی قابل خریداری خواهد بود اما بعید است در تمامی بازارها در دسترس باشد. مدل پایه Galaxy Note 9 نیز با 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

در رابطه با صفحه‌نمایش، سامسونگ مجددا از یک نمایشگر Infinity Display استفاده خواهد کرد که لبه‌های منحنی دارد؛ با این‌حال، ممکن است اندازه صفحه‌نمایش به 6.4 اینچ افزایش پیدا کند. با اینکه طراحی پنل جلوی Galaxy Note 9 مشابه با نسل قبل است و قرار نیست حاشیه‌ی بالای نمایشگر با بریدگی جایگزین شود؛ انتظار داریم ضخامت حاشیه‌های اطراف نمایشگر باریک‌تر شده باشد. در قاب پشتی نیز شاهد تغییر مکان حسگر اثرانگشت خواهیم بود؛ سنسور اثرانگشت به پایین دوربین اصلی منتقل شده است تا دسترسی به آن راحت‌تر باشد. همچنین برخی مدعی هستند که پرچمدار آینده سامسونگ به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد و ممکن است در یکی از سنسورها از لنزی با دیافراگم متغیر مانند آنچه در پرچمداران Galaxy S9 Plus و Galaxy S9 دیده بودیم؛ استفاده شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mohammad Martin

۱۳۹۷/۴/۱۸
مشخصات خیلی خوبی داره امیدوارم قیمتش زیر 1000 دلار باشه عالیه البته واسه ما ایرانی های بدبخت بیچاره فقیر 1000 دلار هم خیلی زیاد هست
البته به نظر من مدل پایه نوت نه حدودا 900 دلار هستش مدل 512 گیگ 1100 دلار شایدم 1150 دلار واسه خارجیا زیاد نیست واسع ما ایرانیا زیاد هستش
حس میکنم یه روز خوب میاد که ما ایرانی دیگه واسمون 1000 دلار زیاد نباشه
تعقیر حس میکنم