خانهاخبار
قابلیت چرخش صفحه هوم به خانواده گلکسی اس 8 و نوت 8 اضافه شد

قابلیت چرخش صفحه هوم به خانواده گلکسی اس 8 و نوت 8 اضافه شد

سامسونگ یکی از شرکت‌هایی است که پا به پای گوگل و یا حتی در بعضی موارد زودتر از آن، گوشی‌های هوشمند خود (به ویژه پرچم‌داران) را به قابلیت‌های کاربردی سیستم عامل اندروید مجهز می‌کند. این بار نیز قصد دارد تا پرچم‌داران قدیمی‌تر خود را به قابلیت چرخش صفحه هوم مجهز کند.
۱۳۹۷/۴/۱۸

احتمالا سامسونگ قصد دارد با افزودن ویژگی پرچم‌دار جدید خود به پرچم‌داران قدیمی‌تر، محبوبیت محصولات خود را افزایش دهد، البته شاید کمپانی وان پلاس نیز الهام بخش کره‌ای‌ها بوده است.

پیش از این سامسونگ قابلیت صفحه قفل ویدیویی را که در گلکسی اس ۹/ اس ۹ پلاس ارائه شد، به گلکسی اس۸/ اس۸ پلاس و گلکسی نوت ۸ اضافه کرد و حالا قصد دارد ویژگی دیگری از پرچم‌دار امسال خود را به مدل‌های سال گذشته بیاورد.

ظاهرا یک به روز رسانی برای رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس منتشر شده است که قابلیت چرخش صفحه هوم را به سری گلکسی اس ۸ و همچنین گلکسی نوت ۸ اضافه می‌کند که تا پیش از این تنها در گوشی‌های سری گلکسی اس ۹ دیده می‌شد.

image

با این حال، به نظر می‌رسد این قابلیت برای همه‌ی کاربران فعال نشده است، حتی کسانی که به آخرین نسخه از رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس به روز رسانی نموده‌اند، در نتیجه ممکن است کمپانی مذکور این برنامه را به صورت آزمایشی اجرا کند. در هر صورت، اگر تمایل دارید این قابلیت را امتحان کنید، پس از به روز رسانی دستگاه خود به بخش تنظیمات، Home Screen Settings بروید و با غیر فعال کردن گزینه Portrait mode only چرخش صفحه هوم و قرار گرفتن در حالت Landscape را فعال نمایید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حجت

۱۳۹۷/۴/۲۶
منم امتحان کردم خوب شده .

ReZa

۱۳۹۷/۴/۱۸
من روی xperia x امتحان کردم جواب داد ، جالب شده