خانهاخبار
گوشی Oppo A5 به صورت رسمی معرفی شد

گوشی Oppo A5 به صورت رسمی معرفی شد

آخرین گوشی میان رده اوپو، A5 با دوربین دوگانه و باتری ۴۲۳۰ mAh و پردازنده اسنپ دراگون ۴۵۰، رسما معرفی شد.
۱۳۹۷/۴/۱۷

اوپو، کمپانی چینی تولید کننده گوشی‌های هوشمند، جدیدترین گوشی میان رده خود را به نام A5 به صورت رسمی معرفی کرد. در چند روز گذشته جزئیات مربوط به این گوشی در سایت رگولاتوری TENAA منتشر شده بود و حالا با معرفی رسمی آن، اطلاعات دقیق‌تری در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

image

Oppo A5 دارای صفحه نمایش ۶.۲ اینچی با رزولوشن ۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسل و با نسبت تصویر ۱۹:۹ است که یک بریدگی در بالای صفحه نمایش دارد. یک تراشه اسنپ دراگون ۴۵۰ با پردازنده هشت هسته‌ای و با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی برای این گوشی هوشمند استفاده شده است. وب سایت رسمی اوپو از وجود رم ۴ گیگابایتی خبر داده است ولی در لیست سایت رگولاتوری، Oppo A5 با رم ۳ گیگابایتی نیز ذکر شده است. که شاید در آینده این نسخه نیز ساخته شود. حافظه داخلی این گوشی ۶۴ گیگابایت فضا دارد که با استفاده از درگاه کارت حافظه میکرواس‌دی، قابل ارتقاء نیز می‌باشد.

در پشت گوشی Oppo A5، دوربین دوگانه‌ای قرار گرفته است که یکی سنسور ۱۳مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f2/2 و دیگری سنسور ۲مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f2/4 برای تعیین عمق میدان تصویر و ثبت پرتره دارد. در جلوی این گوشی نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر پرتره موجود است.

برای این گوشی ابعادی در اندازه‌های ۱۵۶.۲ در ۷۵.۶ در ۸.۲ میلی‌متر مشخص شده است و ۱۶۸ گرم وزن دارد. باتری Oppo A5 یک باتری ۴۲۳۰ میلی آمپر ساعتی است که با تراشه ۱۴ نانومتری کم مصرفی که دارد، عمر مفید بالایی را برای این گوشی تضمین می‌کند.

Oppo A5 از سیزدهم ژوئیه (بیست و دوم تیر) و با قیمت ۲۲۵ دلار پیش فروش خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)