خانهاخبار
تأخیر در انتشار اندروید اوریو برای سری (Galaxy J (2017 سامسونگ

تأخیر در انتشار اندروید اوریو برای سری (Galaxy J (2017 سامسونگ

در حالی که انتظار می‌رفت گوشی‌های سری Galaxy J (2017) به زودی به روزرسانی اندروید 8.0 اوریو را دریافت کنند، سامسونگ اعلام کرد که انتشار این نسخه تا سپتامبر به تأخیر افتاده است. همچنین انتشار این نسخه برای گوشی‌های Galaxy A هم به اوت موکول شده است.
۱۳۹۷/۴/۱۷

گوگل سال گذشته تازه‌ترین سیستم عامل خود را به نام اندروید اوریو معرفی کرد و همچنان که به سالگرد معرفی و انتشار آن نزدیک می‌شویم، گوشی‌های اندرویدی بیشتری از سری Galaxy J سامسونگ به زمان بندی مخصوص دریافت این نسخه پیشرفته نزدیک می‌شوند. البته تازه‌ترین خبرها حاکی از آن است که دارندگان گوشی‌های Galaxy J3 (2017)، Galaxy J5 Pro و Galaxy J7 Pro همچنان باید منتظر بمانند چراکه ظاهرا برنامه انتشار اوریو برای آن‌ها با تأخیر همراه خواهد بود.

image

در وب‌سایت رسمی سامسونگ این موضوع همچنان در وضعیت قبلی (اندروید 8.0 اوریو در حال آزمایش) قرار دارد اما برنامه انتشار نسخه نهایی آن حالا تقریبا دو ماه به تأخیر افتاده است. پیش از این گفته شده بود که به روزرسانی نرم افزاری اندروید 8.0 اوریو قرار است 13 ژوئیه (جمعه آینده) برای گوشی‌‌های مذکور منتشر شود اما حالا این تاریخ به سپتامبر موکول شده است. تاریخ تازه دقیقا 28 سپتامبر اعلام شده است در شرایطی که تا آن زمان حدودا 13 ماه از انتشار اولیه اندروید 8.0 اوریو می‌گذرد و احتمالا اندروید 9.0 پی هم معرفی شده است.

image

سامسونگ هنوز در این باره اظهار نظر نکرده است و نمی‌دانیم علت این تأخیر چیست. همچنین شایان ذکر است که این تأخیر برای همه دارندگان گوشی‌های مذکور در سرتاسر جهان صدق می‌کند. گوشی‌های Galaxy J5 Pro و J7 Pro درواقع همان گوشی‌های Galaxy J5 (2017) و J7 (2017) هستند که به همراه Galaxy J3 (2017) در برخی بازارهای بین المللی عرضه می‌شوند.

این خبر ابتدا در ترکیه منتشر شد و اگر قرار باشد امیدوارانه به این قضیه نگاه کنیم، ممکن است ترکیه تنها کشوری باشد که به روزرسانی اندروید 8.0 اوریو در آن با تأخیر منتشر می‌شود. گوشی‌های سری Galaxy A هم در این فهرست دیده می‌شوند و جالب است که تاریخ 10 اوت برای انتشار اندروید اوریو مناسب آن‌ها اعلام شده است؛ در حالی که بسیاری از کاربران در سایر کشورها در حال حاضر قادر هستند گوشی خود را به این نسخه به روزرسانی کنند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

Saeid

۱۳۹۷/۹/۸
بله ۸ هست

میثم

۱۳۹۷/۹/۳
سلام
برای من چرا نیامده الان خودم رفتم سایت دانلود کردم نزدیک پنج گیگا نتم رو خورد ولی هیچی برام نیامد نصب نشد در ضمن در ضمن دوهزارم برای رام ازم گرفت

Edris

۱۳۹۷/۸/۱۶
باید اول تنظیمات کارخانه بزنی خودت ،فلش نمیخواد .بعدشم اصلا از بازار استفاده نکن و فقط از گوگل اپس (گوگل پلی)

محمد

۱۳۹۷/۸/۷
چرا برای من نمیاد گوشی j7 pro 32 گیگ دارم امروز هم ۲۹ اکتبر هست

امیرحسین

۱۳۹۷/۸/۴
سلام ی بروزرسانی ا گیگی برام اومده چیه اندروید هشته؟؟! گوشیمم جی ۷ پرو