خانهاخبار
مودم های 5G اینتل جایی در آیفون های 2020 ندارند

مودم های 5G اینتل جایی در آیفون های 2020 ندارند

اپل اخیرا به اینتل اطلاع داد از مودم های 5G آن ها در محصولات سال 2020 استفاده نمی کند. شاید محصولات 2022 اولین میزبانان این مودم ها باشند.
۱۳۹۷/۴/۱۶

در پی این خبر، اینتل فعالیت تیمی را که در حال کار روی این مودم بودند متوقف کرده و اعضای آن فعلا در سایر پروژه ها مشغول می شوند. مدیران اجرایی اینتل هم این مسئله را به صورت رسمی تایید کرده اند و افزودند کار روی این قطعه که با اسم رمز Sunny Peak شناخته می شد فعلا متوقف شده. آن ها اپل را مشتری کلیدی خود در دنیای موبایل و بزرگترین خریدار مودم های 5G خود خواندند. بخش دیگری از این صحبت ها به تلاش فراوان و شبانه روزی این کمپانی برای ساخت نسل پنجم مودم ها اختصاص داشت و معتقدند اجتناب اپل از استفاده از محصول اینتل دلایل متعددی دارد. اینتل معتقد است به کارگیری استاندارد (WIGIg (802.11ad در هر موبایلی سخت خواهد بود و چالش های غیرمنتظره فراوانی همراه خواهد داشت.

البته پیش از قطعی شدن این خبر شایعاتی به گوش می رسید که از جایگزینی مودم های مدیاتک با اینتل در آیفون های 2020 حکایت داشت. به این ترتیب اینتل باید برای حفظ این مشتری بزرگ تکانی به خود بدهد. شاید برای آگاهی از ماحصل تلاش مدیران اینتل مجبور شویم تا 2022، اولین فرصت در دسترس بعدی و حتی شاید آخرین آن ها، صبر کنیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

305

۱۳۹۷/۴/۱۶
درسته اینتل و ای ام دی یکی هستن ولی کارایی amd بهتره