خانهاخبار
تغییر برنامه سامسونگ برای معرفی پرچمداران Galaxy S10 و Galaxy X

تغییر برنامه سامسونگ برای معرفی پرچمداران Galaxy S10 و Galaxy X

تازه‌ترین گزارش‌ها درباره احتمال معرفی پرچمداران تازه سامسونگ حاکی از آن هستند که این غول تکنولوژی احتمالا قصد دارد Galaxy X تاشو را در ژانویه معرفی کند و سه گانه پرچمدار Galaxy S10 هم فوریه رونمایی می‌شوند.
۱۳۹۷/۴/۱۶

گزارش‌های متعددی اخیرا منتشر شدند که ادعا می‌کردند سامسونگ قصد دارد پرچمدار Galaxy S10 خود را ژانویه سال 2019 در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی CES 2019 روانه بازار کند و پس از آن از اولین گوشی هوشمند خود با صفحه نمایش تاشو پرده بردارد. گفته می‌شود که این گوشی Galaxy X نام دارد و احتمالا در خلال برگزاری نمایشگاه MWC بارسلونا که در فوریه سال آینده برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. حالا برخی افشاگران دنیای مجازی ادعا می‌کنند که برنامه سامسونگ تغییر کرده و جدول زمان‌بندی معرفی این دو گوشی تازه را تغییر داده است.

اگر این ادعاها صحت داشته باشند، سامسونگ اولین گوشی منعطف خود را ژانویه سال آینده در لاس وگاس معرفی می‌کند و آن را احتمالا از ابتدای ماه فوریه در دسترس کاربران قرار می‌دهد. البته لازم به ذکر است که انتظار می‌رود کمپانی سامسونگ تنها 300000 تا 500000 دستگاه از گوشی Galaxy X تولید و عرضه کند.

image

علاوه بر این موضوع و با تکیه بر جدول زمان بندی رایج کمپانی سامسونگ، حالا گفته می‌شود که پرچمدار Galaxy S10 در ماه فوریه و در نمایشگاه MWC 2019 معرفی خواهد شد. به نظر می‌رسد سامسونگ برای سال آینده نگرانی بابت احتمال کاهش فروش پرچمداران خود نداشته باشد. همچنین ممکن است سال آینده در کنار دو گوشی Galaxy S10 و S10 Plus شاهد رونمایی از یک نسخه کوچک‌تر هم از سری پرچمداران Galaxy S باشیم. در حال حاضر تفاوت میان این سه پرچمدار مشخص نیست اما پیش بینی می‌شود که طراحی و قابلیت‌های کلی در دوربین‌های اصلی‌شان متفاوت باشد.

از آنجا که تازه‌ترین پرچمدار سامسونگ، Galaxy Note 9، هنوز رسما معرفی نشده ممکن است این اطلاعات تازه هم تا زمان رونمایی دستخوش تغییر شوند. همچنین در نظر داشته باشید که این غول تکنولوژی تا به حال هیچکدام از پرچمداران سری Galaxy S خود را پیش از رویداد سالانه MWC معرفی نکرده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۴/۱۶
خیلِ عظیمی از شهرستانی‌ها از سحرگاهِ فوریه، بلیط‌اتوبوس رزرو می‌کنن که مسقیم بیان پاساژ علاء‌الدین تهران واسه گلکسیX?