خانهاخبار
بلک بری Ghost با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری در حال توسعه است

بلک بری Ghost با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری در حال توسعه است

در ماه فوریه اولین تصاویر از گوشی هوشمند جدید کمپانی بلک بری، با نام گوست توسط ایوان بلس فاش شد. این گوشی قرار است اولین گوشی کمپانی کانادایی باشد که ظاهری مدرن و مشابه پرچم‌داران امروزی دارد.
۱۳۹۷/۴/۱۶

این گوشی به نمایش‌گری با حاشیه‌های اندک و نسبت تصویر ۱۸:۹ (یا ۲:۱) مجهز خواهد شد. کمپانی تولید کننده‌ی گوست شرکتی به نام Optiemus است و از جمله شرکت‌هایی است که مجوز تولید گوشی با برند بلک‌بری را در اختیار دارد و در سال ۱۹۹۵ اولین گوشی تلفن همراه هند را به فروش رساند.

مدتی بعد از انتشار اولین اطلاعات از این گوشی توسط ایوان بلس، او در توییت دیگری اطلاعاتی از بلک‌بری گوست پرو منتشر کرد که به نظر می‌رسد نسخه‌ی پریمیوم گوست باشد. همچنین در ماه مه اعلام کرده بود که گوشی‌های گوست و گوست پرو در تابستان معرفی می‌شوند. در همین حال، گفته می‌شود که هر دو گوشی به دوربین اصلی دوگانه در پشت دستگاه مجهزند که قادر به عکاسی در شرایط نوری کم است و از بزرگنمایی اپتیکال بهره می‌گیرد. اما امروز بار دیگر اطلاعات جدیدی از این گوشی منتشر شد که بر اساس آن، انتظار داریم بلک‌بری از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای گوست استفاده کند. این میزان بیشترین ظرفیت در میان باتری تمام گوشی‌های بلک‌بری تا به امروز است که البته پیش از این در بلک‌بری موشن نیز استفاده شده است.

image

احتمالا به زودی شاهد معرفی گوشی هوشمند جدید کانادایی‌ها خواهیم بود. وب‌سایت شرکت Optiemus مدتی است که متنی را نمایش می‌دهد: «در حال کار روی چیزی شکفت انگیز هستیم. به زودی برمی‌گردیم.»

متاسفانه بر اساس قراردادی که بلک‌بری با این شرکت منعقد کرده است، بلک‌بری گوست فقط بازار کشورهای هند، سری لانکا، نپال و بنگلادش را در بر می‌گیرد و مشخص نیست آیا در آینده سایر مناطق هم می‌توانند به این گوشی هوشمند تمام صفحه‌ که صفحه کلید فیزیکی همیشکی این شرکت را ندارد، دسترسی داشته باشند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)