خانهاخبار
تصویر زنده پرچمدار Mi MIX 3 شیائومی

تصویر زنده پرچمدار Mi MIX 3 شیائومی

تازه‌ترین تصویر زنده منتسب به Mi MIX 3 نشان می‌دهد که پرچمدار تازه شیائومی قرار است بدون حاشیه معرفی شود و از دوربین سلفی پاپ آپ بهره ببرد. این گوشی هوشمند احتمالا در ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد.
۱۳۹۷/۴/۱۵

گوشی Mi MIX 3 پرچمدار بعدی کمپانی شیائومی است که در خلال هفته‌های اخیر بارها شاهد انتشار تصوایر رندری متعددی منتسب به آن بودیم و حالا تصویر زنده تازه‌ای از آن فاش شده است. این تصویر زنده هم همان گوشی بدون حاشیه و زیبایی را به نمایش می‌گذارد که پیش از این در تصاویر رندر شده متعدد شاهدش بودیم. Mi MIX 3 در همه این تصاویر با حاشیه‌های بسیار باریک طراحی شده است و می‌توان آن را بدون حاشیه قلمداد کرد.

image

این گوشی تازه تاحدودی شبیه به پرچمدار Mi MIX 2S به نظر می‌رسد که شیائومی از آن در ابتدای سال جاری میلادی پرده برداشت اما تفاوت آن‌ها در طراحی حاشیه است و همان‌طور که می‌دانید، نوار حاشیه باریکی در قسمت پایین پنل نمایش آن طراحی شده در حالی که این حاشیه ظاهرا از نمای Mi MIX 3 حذف شده است. دوربین سلفی گوشی Mi MIX 2S در این حاشیه باریک تعبیه شده بود و حالا که Mi MIX 3 کاملا بدون حاشیه طراحی شده است، به نظر می‌رسد که این غول تکنولوژی چینی سرانجام موفق شده است راهی برای تعبیه حسگر سلفی در پنل بدون حاشیه هم پیدا کند. همان‌طور که در سایر شایعه‌های اخیر هم اشاره شده است، دوربین سلفی Mi MIX 3 با مکانیزم پاپ آپ طراحی می‌شود و در عرض بدنه قرار می‌گیرد. این دوربین در شرایط معمول قابل دیدن نیست و تنها زمانی که کاربر می‌خواهد از آن استفاده کند بیرون می‌آید. به عبارت دیگر، اگر این شایعه‌ها صحت داشته باشند می‌توان گفت که پرچمدار تازه شیائومی هم مانند گوشی Vivo NEX از ماژول متحرک دوربین سلفی بهره می‌برد. برای فعال کردن دوربین پاپ آپ باید اپلیکیشن آن را باز و لنز سلفی را فعال کنید تا موتور ماژول پاپ آپ حرکت کند و باز شود.

انتظار می‌رود که پرچمدار Mi MIX 3 علاوه بر دوربین سلفی پاپ آپ، به دوربین اصلی استاندارد دوگانه مجهز شود و از حسگر اثرانگشت در پنل پشتی یا زیر صفحه نمایش بهره ببرد. این گوشی همچنین از پردازنده کوالکام اسنگ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد و میزان حافظه رم آن حداقل 6 گیگابایت است. شیائومی در نظر دارد گوشی سطح بالای تازه خود را در رنگ‌ها و کانفیگ‌های مختلف معرفی کند و ممکن است در این میان شاهد رونمایی از یک نسخه سطح بالای Mi MIX 3 با 8 گیگابایت رم باشیم. پرچمدار مذکور احتمالا از جنس فلز و سرامیک ساخته می‌شود و به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید 8.1 و پوسته اختصاصی MIUI 9 یا MIUI 10 بهره می‌برد. همان‌طور که می‌دانید، Mi MIX 2 سال گذشته در ماه سپتامبر رسما رونمایی شود و به همین خاطر انتظار می‌رود که Mi MIX 3 هم امسال در سه ماهه سوم یا چهارم رسما معرفی شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)