خانهاخبار
آیفون‌های جدید در رنگ‌های آبی، نارنجی و طلایی تولید خواهند شد

آیفون‌های جدید در رنگ‌های آبی، نارنجی و طلایی تولید خواهند شد

بالاخره بعد از چند سال، اپل با معرفی آیفون X تحولات اساسی در خانواده‌ی آیفون ایجاد کرد. علاوه بر تحولات سخت افزاری، رابط کاربری و ظاهر دستگاه، رنگ‌های جدید نیز در ادامه به این چرخه اضافه خواهند شد.
۱۳۹۷/۴/۱۵

انتظار می‌رود اپل در ادامه‌ی سال جاری میلادی از مدل‌های جدید آیفون رونمایی کند که این پرچم‌داران در نسخه‌های مختلف و با رنگ‌های جدید وارد بازار خواهند شد.

طبق ادعای مینگ چی کو، تحلیل‌گر معروف، آیفون ۶.۵ اینچی جدید که به پنل OLED مجهز است؛ در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی عرضه خواهد شد. آیفون ۶.۱ اینچی با پنل LCD و رنگ‌های خاکستری، سفید، آبی، قرمز و نارنجی تولید می‌شود.

image

اگر این گزارش صحت داشته باشد، اپل حداقل ۴ رنگ جدید برای آیفون‌های ۲۰۱۸ در نظر گرفته که تا به حال سابقه نداشته است. این شرکت معمولا پس از مدتی از رونمایی آیفون‌هایش نسخه‌ای قرمز رنگ از آن‌ها را نیز تولید می‌کند که این اقدام برای کمک به RED (سازمانی در آفریقا که با HIV و بیماری ایدز مبارزه می‌کند) انجام می‌شود، اما تا به حال آیفون نارنجی یا آبی در میان محصولات کوپرتینویی‌ها دیده نشده بود و معمولا از رنگ‌های مشکی، سفید و خاکستری استفاده می‌شد. تنها عضو خانواده‌ی آیفون که در رنگ‌های متنوع و بعضا شاد عرضه شده بود، آیفون 5C بود که با هدف ارایه‌ی آیفون ارزان قیمت در سال ۲۰۱۳ و با بدنه‌ی پلی کربناتی در رنگ‌های سبز، آبی، زرد، صورتی و سفید راهی بازار شد.

با توجه به اسنادی که سال گذشته در FCC به ثبت رسیده بود، اپل قصد داشت نسخه‌ای طلایی از آیفون X را نیز در سال جاری عرضه کند. شایعات جدید عنوان می‌کنند، اپل سه نسخه آیفون جدید را در پاییز پیش رو و با رنگ‌های جدید رونمایی می‌کند:

نسخه‌ی ۶.۵ اینچی با پنل OLED که آیفون X پلاس (تن پلاس) نام دارد و از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند؛ نسخه‌ی ۶.۱ اینچی با پنل LCD و حاشیه‌ی باریک که احتمالا به FaceID مجهز است و نسخه‌ای ۵.۸ اینچی که نسخه‌ی تکامل یافته‌ی آیفون X است و از لحاظ سخت افزاری بهبودهایی را تجربه می‌کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)