خانهاخبار
مروری بر ۱۰ دستاورد اپ استور در جشن ده سالگی‌اش

مروری بر ۱۰ دستاورد اپ استور در جشن ده سالگی‌اش

اپل با انتشار پیامی دهمین سالگرد فروشگاه نرم افزاریش را جشن گرفت و در ادامه، به بازخوانی نقاط عطف و دستاوردهای برجسته آن پرداخت.
۱۳۹۷/۴/۱۵

اپل با تاسیس اپ استور در 10 ژوئیه 2008 با 500 برنامه، پدیده ای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خلق کرد که روزمرگی های زندگی از کار و بازی گرفته تا قرار ملاقات و مسافرت و موارد فراوان دیگر را متحول ساخت. طی یک دهه گذشته، اپ استور به بستری امن برای کاربران از هر رده سنی و با هر تمایلی بدل شده است. فرقی نمی کند دنبال دانلود برنامه اید یا خود توسعه دهنده هستید. اپ استور آرمان شهر همه سلیقه هاست. امروزه مردم 155 کشور جهان به این فروشگاه دسترسی دارند و بیش از هر زمان دیگری به جستجو در این محیط و دانلود می پردازند. در ادامه به ده مورد از دستاوردهای برجسته اپ استور اشاره می کنیم.

۱. درهای اپ استور برای همه توسعه دهندگان باز است و هر کاربر با هر سلیقه ای تجربه ای تماما جدید دارد. این فضای باز باعث شده توسعه دهندگان قادر به عرضه آخرین محصولاتشان باشند و به عنوان نتیجه طبیعی این آزادی، کاربران با دریایی از برنامه های متنوع و بروز مواجه هستند.

۲. اپ استور تاثیر انکار ناپذیری بر دنیای تجارت های نوظهور داشته. چنین بستری دیدگاه مردم را نسبت به استارت آپ ها در جهت مثبت تغییر داده و می توان این امر را در موارد متعدد، مانند استارت آپ Calm مشاهده کرد.

image

۳. دنیای بازی به لطف اپ استور، محبوب ترین فروشگاه بازی، شیرین تر شده و تقریبا هیچ ذائقه ای را گرسنه نمی گذارد. از بازی های جدید تا ژانرهای محبوب قدیمی در دسترس هستند.

image

۴. پرداخت های درون برنامه ای از دیگر پیشرفت هایی است که اپ استور به ارمغان آورده. به این ترتیب طراحان، بازی ها را رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند. به این ترتیب می توانید ابتدا بازی را رایگان امتحان کرده و در صورتی که از فضای آن لذت بردید، برای آزاد کردن قابلیت ها یا بخش های جدید پول پرداخت کنید. برخی برنامه ها مانند Headspace اجازه می دهند با به اشتراک گذاشتن آن با دیگران، با امکانات جدید درون برنامه ای دسترسی پیدا کنید.

image

۵. دیگر مسابقه حساس فوتبال یا سریال مورد علاقه تان را به دلیل عدم دسترسی به تلویزیون از دست نمی دهید. با اپ استور می توانید هر فیلم یا نمایشی را هر کجای شهر که هستید دنبال کنید.

image

۶. برنامه های آموزشی ارائه شده در این فروشگاه، به رشد خلاقیت و پویایی کودکان کمک می کند. محتواهای آموزشی با روش های بامزه و دوست داشتنی به کودکان منتقل می شوند و علاوه بر سرگرم کردنشان، آموزنده نیز هستند.

image

۷. برنامه های سلامت و تندرستی مانند Sweat، وضعیت جسمانی شما را پایش می کنند و کاربران آیفون، آیپد و اپل واچ را به تحرک بیشتر و سبک زندگی سالم سوق می دهند.

image

۸. برنامه های قابلیت دسترسی یا accessibility apps، افرادی را که نیازهای خاص دارند تحت پوشش قرار می دهد. مثلا اگر در حال مکالمه با فردی ناشنوا هستید، برنامه صحبت های شما را تبدیل به متن کرده و به او نشان می دهد. موردی دیگر به یاری افراد نابینا می شتابد. فرد نابینا می تواند با یکی از دوستانش ارتباط برقرار کند و مثلا از او بپرسد کنسروی که در دست دارم کنسرو ذرت است یا لوبیا.

image

۹. مثل همیشه اپل نیم نگاهی به آینده دارد. نمایشگاه سالیانه اپل یعنی WWDC بستری فراهم می کند که توسعه دهندگان نوجوان در این محل گرد هم جمع شوند و دانش افزایی کنند.

image

۱۰. با Today Tab به اکتشاف در اپ استور بپردازید. این ویژگی لیستی متشکل از آخرین محصولات عرضه شده، محبوب ترین ها، برنامه منتخب روز، بازی منتخب روز و چندین و چند مورد دیگر را در اختیارتان قرار می دهد. به کمک این دستیار، می توانید به گشت و گذار در اپ استور پرداخته و متناسب با سلیقه و نیازتان، انواع برنامه یا بازی را دانلود نمایید.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)