خانهاخبار
انتشار اندروید P برای گوشی‌های نوکیا از ماه اوت

انتشار اندروید P برای گوشی‌های نوکیا از ماه اوت

احتمالا انتشار اندروید P برای گوشی‌های این غول قدیمی و محبوب از ماه اوت آغاز می‌شود.
۱۳۹۷/۴/۱۵

تا امروز کمپانی HMD چندین بار تاکید کرده تمام گوشی‌های هوشمند تحت برند نوکیا به اندروید P بروزرسانی می‌شوند. اگرچه اخیرا نسخه بتا این سیستم عامل در چین و برای مدل‌های Nokia 6.1، Nokia 7، Nokia 7 plus و Nokia 8 Sirocco عرضه شد،  تا امروز اطلاعات دقیقی در مورد زمان انتشار آپدیت نهایی این نسخه در دست نبود. اما به نظر به زودی انتظارها به سر می‌رسد، چرا که پیامی به برخی  مالکان این برند رسیده و از انتشار بروزرسانی پس از ماه ژوئیه حکایت دارد.

image

پیام فوق، از بخش پشتیبانی موبایل نوکیا به یکی از کابران فرستاده شده و ماه اوت را زمان انتشار آخرین نسخه اندروید معرفی کرده. البته هنوز تاریخ دقیق بروزرسانی هر مدل مشخص نیست. به‌علاوه معمولا اطلاعات این چنینی که از بخش پشتیبانی به بیرون درز می‌کنند دقت صد در صدی ندارند و برای اطمینان باید کمی صبور باشیم. با این همه، همین که خبری از وجود اندروید P برای نوکیا می‌شنویم امیدبخش است و باید آن را به فال نیک گرفت.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

جلال

۱۳۹۷/۴/۱۸
نوکیا گوشیهای اندرویدش محشره.من نوکیا ۶ که اولین گوشی اندرویدش بود را گرفتم و درموقع خرید کمی استرس داشتم میگفتم مبادا دارم اشتباه میکنم و فقط به پشتوانه کذشته یک برند خرید کردن اشتباه باشه و پشیمونم کنه چون من روی گوشی خیلی خیلی حساس هستم و هرگوشی هم بخرم فقط ۶ ماه نگهش میدارم و روز فروشش انگار همین امروز خریداری شده.اولش که خریدمش بعد از یک ساعت متوجه شدم که چه گوشی محشری خریدم و اگر با برندی مثل سامسونک میخواستم گوشی دراین حد بخرم حداقل دو تومن پول باید میدادم درحالی که نوکیا ۶ را نهصد تومان خریدم.اما یک چیزش کمی اذیتم میکرد اونهم رابط کاربریش بود که از لحاظ ظاهری کمی مورد پسندم نبود از لحاظ شکل و شمایل صفحه اپلیکیشن ها یا بقولی کشو اپ ها که اونهم بخاطر این بود همیشه از سامسونگ یا ال جی یا سونی استفاده کرده بودم و حالا اندروید خام برام غریبه بود توی ذوقم میزد.اما شاید باورتون نشه بعد از یک ماه وقتی گوشی سونی یا سامسونگ دیگران دستم میگرفتم خندم میگرفت و تازه فهمیدم اندروید خام چه نعمتیه و چقدر کارکرد دستگاه را تسهیل و تسریع میکنه.خلاصه حالا ۹ ماه دارمش یعنی ۳ ماه بیشتر از حتی اس ۷ سامسونگ که داشتم.البته یک ماهه که میخوام عوضش کنم اما از برکت سر دولت و وزیر نمیدونم بجاش چی بگیرم مثلا یه نوکیا ۷ پراس بگیرم دو و هفتصد یا یک نوکیا ۸ بگیرم دو و نیم که خداییش ظلمه بمولا ظلمه که یک گوشی را نسبت به سه ماه قبلش دقیقا به نزدیک به دو برابر قیمت بگیری

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۴/۱۶
نوکیا با ویندوز فون نابود شد
با اندروید خام زنده شد