خانهاخبار
سرفیس ۴۰۰ دلاری مایکروسافت که برای رقابت با آیپد تولید می‌شود به زمان عرضه نزدیک‌تر شد

سرفیس ۴۰۰ دلاری مایکروسافت که برای رقابت با آیپد تولید می‌شود به زمان عرضه نزدیک‌تر شد

مدتی پیش اعلام شد مایکروسافت قصد دارد برای رقابت با آیپدهای شرکت اپل، از یک تبلت ارزان قیمت از خانواده سرفیس رونمایی کند که با قیمت ۴۰۰ دلار عرضه خواهد شد. حال شنیده می‌شود که این دستگاه تاییدیه FCC را دریافت کرده است.
۱۳۹۷/۴/۱۳

همان‌ گونه که ذکر شد، سرفیس ۴۰۰ دلاری مایکروسافت با هدف رقابت با نسل ششم آیپد که ۳۲۹ دلار قیمت دارد، تولید خواهد شد. این محصول امروز برای اولین بار در اسناد FCC رویت شد.

مانند همیشه، این آژانس در افشای مشخصات محصولاتی که گواهی می‌کند، محتاط است اما از اطلاعات منتشر شده دریافتیم که محصول مذکور با شماره مدل ۱۸۲۴ به ثبت رسیده است.

image

 

بر اساس خبرها و شایعات پیشین، تبلت جدید ردموندی‌ها به نمایش‌گر ۱۰ اینچی با لبه‌های گرد مجهز است و از پردازنده‌ی ساخت اینتل استفاده می‌کند. عمر باتری این دستگاه ۹.۵ ساعت است و طبق اعلام FCC برای شارژ کردن این دستگاه از سرفیس آداپتور ۲۴ واتی که در سرفیس پرو ۴ نیز استفاده می‌شد، استفاده خواهد شد. سرفیس ۴۰۰ دلاری جدید از درگاه USB-C نیز بهره مند است و از مانند سرفیس پرو، از نسخه Windows 10 Pro استفاده می‌کند که عمدتا در محصولات گران قیمت ویندوزی حضور دارد.

در حال حاضر اطلاعی از زمان عرضه و بازارهای منتخب این محصول اطلاعاتی در دست نیست و تنها می‌دانیم که با دریافت تاییدیه FCC، این محصول به عرضه نزدیک‌تر شده است.

برای مدت طولانی بازار تبلت‌ها با کاهش کاربر مواجه بوده است که البته در این میان آیپد همیشه طرفداران خاص خود را داشته و تا حدی موفق‌تر از رقبای اندرویدی بوده است. تبلت‌های ویندوزی نیز به دلیل استفاده از سیستم عامل محبوب مایکروسافت، توانستند تا حدی رونق را به بازار تبلت‌ها برگردانند، حال باید دید حضور محصول قدرتمند اما ارزان قیمتی مانند سرفیس جدید مایکروسافت تا چه حد می‌تواند در این حوزه تاثیر گذار باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۷/۴/۱۳
با این وضع دلار، ۴۰۰ دلار هم واسه ما گرون هست حی میگن وارد کننده های موبایل لپ تاپ ارز دولتی می گیرن کو پس چرا قیمت ها نمیاد پایین من اخبار قیمت گوشی ها رو دنبال میکنم ولی هیچ کاهش قیمتی مشاهده نمی کنم ایفون ده با ارز ۴۲۰۰ تومانی میشه ۸ میلیون! بقیه گوشی ها همین وضع رو دارن