خانهاخبار
گوشی‌های موجود در بازار مجهز به دو دوربین سلفی

گوشی‌های موجود در بازار مجهز به دو دوربین سلفی

سلفی گرفتن از سرگرمی‌های بزرگ کاربران گوشی‌های هوشمند است. اگر شما هم از آن دسته هستید که زیاد با گوشی خودتان سلفی می‌گیرید این راهنمای خرید می‌توانید کمکی باشد تا انتخاب مناسبی در بازار داشته باشید.
۱۳۹۷/۴/۱۳

با گسترش شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام که شبکه هایی عکس محور هستند گرفتن عکس سلفی به یکی از سرگرمی های هر روز کاربران این شبکه ها تبدیل شده است. کمپانی ها این موضوع را به خوبی درک کرده اند و در هر نسل به فکر بهبود کارآیی دوربین سلفی گوشی های خودشان هستند. بیشترین استفاده از دوربین سلفی در بین نوجوانان و جوانان است و این قشر اغلب تمایل به خرید گوشی های میان رده دارند. به این سبب کمپانی هایی که تمرکز زیادی روی رده میانی بازار دارند سعی دارند گوشی های میان رده خود را در بخش دوربین سلفی خاص و متمایز عرضه کنند تا مورد توجه قشر جوان و نوجوان قرار بگیرد. یکی از جدیدتری روش های کمپانی ها استفاده از دو لنز در قاب جلو است. در این راهنمای خرید شما را با گوشی های هوشمندی آشنا می کنیم که دو دوربین سلفی دارند و در بازار حضور دارند و میتوانند برای قشر مذکور جذاب باشند.

 

Samsung Galaxy A8 (2018)

میان رده ای مدرن از سامسونگ که صفحه نمایشی 5.6 اینچی فضای زیادی در حدود 76 درصد از قاب جلو را به خودش اختصاص داده است. این گوشی زیبا ضد آب است و بالای صفحه نمایش خودش دو دوربین سلفی می بینید. یکی از دوربین ها لنز 16 و دیگری لنز 8 مگاپیکسلی دارد. از دیگر ویژگی های این گوشی جوان پسند که شما را به خودش جذب می کند می توان به بلوتوث نسخه 5، درگاه ارتباطی USB تایپ سی، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت و یک کارت حافظه خارجی نام برد. با وجود اینکه ای 8 گوشی خوش دستی محسوب می شود اما یکی از معایب آن را می توان وزن زیادش دانست.

قیمت: 3.200.000 تومان

image

 

Samsung Galaxy A8+ (2018)

برادر بزرگ تر گوشی A8 هم از دو دوربین سلفی در قاب جلوی خودش بهره می برد. این گوشی اندازه صفحه نمایش 6 اینچی دارد و به ویژگی ضد آب بودن مجهز است. یکی از لنزهای دوربین سلفی این گوشی سنسور 16 و دیگری سنسور 8 مگاپیکسلی دارد. ویژگی های دیگر این گوشی عبارتند از پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان و کارت حافظه خارجی، بلوتوث نسخه 5، درگاه ارتباطی تایپ سی، سنسور اثرانگشت در قاب پشتی و در نهایت باتری 3500 میلی آمپری. با وجود اندازه بزرگ صفحه نمایش این گوشی خوش است و تنها عیب آن در طراحی همانند برادر بزرگش وزن زیادش است.

قیمت: 3.750.000 تومان

image

 

Huawei Honor 9 Lite

یکی از گوشی های نازک بازار این میان رده جدید است. آنر 9 لایت نه تنها دو دوربین سلفی دارد و به همین خاطر در این لیست قرار گرفته بلکه در قاب پشتش هم دو دوربین قرار گرفته است. صفحه نمایش این گوشی کم حاشیه 5.65 اینچی است و دوربین های سلفی و اصلی گوشی از نظر مگاپیکسلی دقیقا شبیه به یکدیگر هستند. یکی از لنزها سنسور 13 مگاپیکسلی و لنز دیگر سنسور 2 مگاپیکسلی دارد. این گوشی رنگ بندی متنوعی دارد و این رنگبندی زیبا در کنار طراحی مدرن سبب شده این گوشی یکی از گوشی های مقرون به صرفه دوست داشتنی بازار باشد.

قیمت: 1.700.000 تومان

image

 

Huawei Mate 10 Lite

این گوشی ضعیف ترین عضو خانواده بزرگ میت 10 به حساب می آید. اندازه صفحه نمایش 5.9 اینچی است اما با وجود این وزن بسیار مناسبی دارد و به خوبی می توانید مدت زمان طولانی با آن کار کنید. باتری دستگاه طبق انتظاری که از خانواده میت داریم ظرفیت بالای 3340 میلی آمپر ساعتی دارد. دوربین سلفی این گوشی دو لنز دارد که یکی سنسور 13 و دیگری سنسور 2 مگاپیکسلی دارد. علاوه بر دوربین سلفی دوربین اصلی گوشی هم دوتایی است و یکی سنسور 16 و دیگری سنسور 2 مگاپیکسلی دارد.

قیمت: 1.680.000 تومان

image

 

HTC U11 Eyes

این گوشی ساخت اچ تی سی هم جزو گوشی هایی است که در رده میانی بازار جای می گیرد. اندازه صفحه نمایش این دستگاه 6 اینچ است و در قاب پشتی اش یک دوربین تکی 12 مگاپیکسلی قرار دارد. چیزی که این گوشی را در این لیست جای داده است دو دوربین سلفی در قاب جلویی اش است که هر دو لنز سنسور 5 مگاپیکسلی دارند. مشخصات پر رنگ دیگر این گوشی باتری 3930 میلی آمپر ساعتی، درگاه ارتباطی Type-C، پشتیبانی از شارژ سریع، سنسور اثرانگشت در قاب پشتی و رنگبندی جذابش را می توان نام برد.

قیمت: 2.930.000 تومان

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

بنیامین

۱۳۹۷/۴/۲۰
خودم میت 10 لایت دارم.خیلی راضی هستم.البته دیافراگمش اگه بزرگتر بود،توی نور کم عکس بهتری میگرفت و با اینکه فلش داره ولی به نظرم خیلی توی شب خوب نیست

mostafa

۱۳۹۷/۴/۱۴
این عکس u11 است نه u11 eyes

تایوانی

۱۳۹۷/۴/۱۴
زنفون 4 سلفی ایسوس چی پس اولین گوشی همین بوده نه اینا که معرفی کردی