خانهاخبار
گوشی Honor 10 GT با 8 گیگابایت رم معرفی شد

گوشی Honor 10 GT با 8 گیگابایت رم معرفی شد

برند آنر که زیرمجموعه هوآوی است امروز گوشی هوشمند تازه‌ای به نام Honor 10 GT را رسما معرفی کرد. این گوشی مدل به روزرسانی شده از Honor 10 است و از تکنولوژی GPU Turbo قدرت می‌گیرد.
۱۳۹۷/۴/۱۲

کمپانی هوآوی پس از رونمایی از تکنولوژی نوین GPU Turbo اعلام کرد که بسیاری از دستگاه‌های هوشمندش تا پایان تابستان سال 2018 قادر خواهند بود این نرم افزار بهبود عملکرد را دریافت کنند. حالا برند زیرمجموعه این غول تکنولوژی چینی، آنر، نسخه تازه‌ای از گوشی Honor 10 خود را با پشتیبانی از تکنولوژی مذکور رسما معرفی کرده است.

این گوشی هوشمند تازه Honor 10 GT نام دارد و نسبت به مدل اصلی تنها در موارد معدودی بهبود یافته است. به همین خاطر به نظر می‌رسد این اقدام برند آنر درواقع تلاشی در راستای ترویج و بازاریابی گوشی‌های هوشمند گیمینگ بوده باشد. این گوشی تازه همچنین 8 گیگابایت رم دارد و اولین گوشی هوشمند کمپانی هوآوی به شمار می‌رود که به این میزان حافظه رم مجهز شده است. برای مثال، گوشی Honor 10 که در ماه آوریل معرفی شد، در دو نسخه با حافظه رم 4 و 6 گیگابایت توسعه یافته بود؛ اما به جز میزان رم سایر مشخصات و ویژگی‌های این دو مدل کاملا یکسان هستند. بدین ترتیب Honor 10 GT هم صفحه نمایش 5.84 اینچی با طراحی بریدگی حاشیه (ناچ) در قسمت بالا دارد و از پردازنده Kirin 970 بهره می‌برد. دوربین اصلی آن هم دوگانه با لنزهای 16 و 24  مگا پیکسلی طراحی شده و حسگر سلفی‌اش همچنان تکی 24 مگا پیکسلی است.

image

کاربران Honor 10 GT با 60% بهبود در عملکرد مواجه می‌شوند و این تفاوت اصلی مدل GT با Honor 10 اصلی است چراکه این نسخه تازه از تکنولوژی GPU Turbo بهره می‌‎برد. همچنین لازم به ذکر است که Honor 10 اصلی هم در آینده قادر خواهد بود نرم افزار GPU Turbo را دریافت کند و ارتقا یابد.

در حال حاضر قیمت نهایی Honor 10 GT مشخص نشده است اما عرضه آن از 24 ژوئیه (2 مرداد) آغاز خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

متین

۱۳۹۷/۴/۱۳
تلاش هواوی برای هرچه زشت تر طراحی کردن محصولاتش رو می پسندم

محمد سلطانی منش

۱۳۹۷/۴/۱۳
هواوی گوشی های خیلی خوبی جدیدا تولید میکنه حالا اسمش قبلا خوب جا نیفتاده بود ولی الان گوشی هاش هم خوبه و هم به صرفه هست.
البته من بدون تعصب اینو میگم
در ضمن کجا کیلویی ریخته شده ؟

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۴/۱۳
مگه قراره روش GTA V بازی کنیم؟؟

amir109

۱۳۹۷/۴/۱۲
هواوی گوشی زیاد تولید میکنه و همین باعث رقابت بین مدلای شرکت خودش میشه که این بنظرم یه خورده بده ولی گوشیای خوبی تولید میکنه اگه صفحه نمايش هم کواداچ دی یا 4k میشدن که دیگه عالی عالی می بود

رضا

۱۳۹۷/۴/۱۲
گوشی های هوآوی کیلویی در بازار ریخته شده ...