خانهاخبار
صف‌های طولانی در بازار‌های موبایل تهران، فروش آیفون ۲ میلیون تومان زیر قیمت

صف‌های طولانی در بازار‌های موبایل تهران، فروش آیفون ۲ میلیون تومان زیر قیمت

همزمان با آغاز تذکر تعزیرات و برخورد فروشندگانی که با دلار ۴۲۰۰ تومان گوشی وارد کرده‌اند قیمت گوشی‌های موبایل در آستانه کاهش شدید قرار گرفته‌اند.
۱۳۹۷/۴/۱۱

به گزارش خبرنگار جی‌اس‌ام از بازار موبایل چارسو، علاءالدین و پایتخت: سازمان تعزیرات حکومتی تذکر و اخطار جدی و رسیدگی به قیمت فروش فروشندگانی که برای واردات گوشی‌ هوشمند از دلار دولتی با نرخ ۴۲۰۰ تومانی استفاده کرده بودند را از روز گذشته ۱۰ تیر ماه ۱۳۹۷ آغاز کرده است. در همین رابطه بسیاری از فروشندگان مجبور شده‌اند تا قیمت گوشی‌هایشان راکاهش دهند. به طور مثال آیفون 10 که در بازار با قیمت 8,450,000 تومان به فروش می‌رسد توسط فروشندگان مذکور، که با آن‌ها برخورد شده است، با قیمت کمتر از 6,150,000 به فروش می‌رسد.

خریداران به ازای هر یک نفر می‌توانند یک آیفون را با قیمت بسیار پایین‌تر از قیمت حال حاضر بازار خریداری کنند. توجه داشته باشید همراه داشتن کارت ملی خریدار الزامی است. 

ویدئو زیر مربوط به کمپانی ماناتل است که روز گذشته نهم تیر ماه فروش آیفون با قیمت مناسب را آغاز کرده است:

امروز نیز فروشندگان شرکت سیب طلایی هوشمند آغاز فروش آیفون با قیمت مناسب را آغاز کرده‌اند و به همین منظور شاهد صف های طولانی در بازار چارسو تهران هستیم. 

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا نیز امروز تنها ۵۳ مدل گوشی را برای فروش گذاشته و فروش دیگر گوشی‌های را متوقف کرده است.

در همین رابطه بسیاری از فروشندگان نیز فروش خود را به حالت تعلیق درآورده‌اند. با توجه به این وضعیت پیش‌بینی می‌شود طی هفته‌های آینده قیمت گوشی‌های موبایل به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند. جی‌اس‌ام به شما پیشنهاد می‌کند اگر قصد خرید گوشی جدیدی را دارید فعلا دست نگه دارید.

image

 

نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (61 نظر)

انسان

۱۳۹۷/۸/۲۰
تو این اوضاع به جای اینکه پشت هم باشن (بنی آدم اعضای یک پیکرند)ببین ترو خدا اصلا این ۵۰ درصد علاوه بر...،که فقط فکر جیبشون هستند سریع برای هرچیزی هجوم میبرن تا تو بازار سود کنن آخه چطور میشه یه ملتی با این سابقه تاریخی اینقدر نسبت به هم بی رحم شده باشن به جای انسان دوستی و عشق به همدیگه به جای یاری رساندن به هم ،یقینا مردمی که به هم رحم نمیکنن از رحمت خداوند دور هستند ،متاسفم...

علیرضا

۱۳۹۷/۴/۲۱
الان ۱ هفته بعد از این ماجرا گذشته قیمت ها پایین نیومده چرا؟
نظارت نباشه معلومه قیمت تغییری نمیکنه وقتی نمیشه کنترل کرد حداقل ندید به این شرکت ها کمتر اتیش بگیریم هرکی گوشی میخواد یه ۱۰۰۰ یورو ارز دولتی بهش بدین بره خارج خودش بخره والله ارزون تر از این قیمت ها در میاد

.....................

۱۳۹۷/۴/۲۰
مرد حسابی تو انگار تو ایران زندگی نمی کنی........
توی این چهل سال کدوم کالا بعد از گرونی مجددا ارزون شده و قیمتش برگشته؟؟!!!!

Shayan

۱۳۹۷/۴/۲۰
با حرفت کاملا مخالفم ، چرا : شما برو سایت خود اپل میبینی قیمت ها همشون همونی هست که قبلا هم بود ، این بالا پایین ها بخاطر قیمت دلاره که بعضی ها با ارز دولتی وارد میکنن با ارز ازاد میفروشن که به لطف فضای مجازی این دغل بازی هاشون رو شده و مجبورن با قیمت پایین تر بفروشن

erfan

۱۳۹۷/۴/۱۸
حوصله ندارم جوابتو بدم اما با تیکه اول حرفت اصلا موافق نیستم!