خانهاخبار
پنل OLED انعطاف‌پذیر سامسونگ تابستان امسال تولید می‌شود

پنل OLED انعطاف‌پذیر سامسونگ تابستان امسال تولید می‌شود

براساس یک گزارش جدید، سامسونگ دیسپلی نمایشگر انعطاف‌پذیر لازم را برای گوشی تاشوی Galaxy X در تابستان به تولید انبوه خواهد رساند.
۱۳۹۷/۴/۱۱

خبرگزاری کره‌ای ETNews اعلام کرده است که مطلب جدیدی را پیرامون پنل‌های OLED انعطاف‌پذیر سامسونگ از یک منبع قابل‌اتکا به‌دست آورده. در این گزارش، اعلام شده است که سامسونگ دیسپلی برای تولید انبوه پنل‌های OLED انعطاف‌پذیر خود آماده می‌شود و انتظار داریم از این پنل‌های نمایشگر در گوشی تاشوی سامسونگ یعنی Galaxy X استفاده شود؛ همان‌طور که در شایعات گذشته خواندید، سامسونگ به احتمال زیاد از گوشی تاشوی خود به صورت رسمی در اوایل سال 2019 رونمایی خواهد کرد.

البته سامسونگ تنها سازنده‌ای نیست که تصمیم دارد تا گوشی‌های هوشمند مجهز به صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر عرضه نماید؛ موتورولا، هوآوی، اوپو و حتی اپل نیز برای تولید گوشی‌های هوشمند انعطاف‌پذیر برنامه‌ریزی کرده‌اند. البته ممکن است برخی از این سازندگان از پنل‌های OLED انعطاف‌پذیر ال‌جی در پرچمداران تاشوی خود استفاده کنند؛ به عنوان مثال، شایعاتی مبنی بر سرمایه‌گذاری گوگل و اپل روی خطوط تولید پنل‌های OLED ال‌جی منتشر شده که می‌تواند تأیید کند این شرکت کره‌ای برای گوشی‌های جدید آیفون پنل اولد انعطاف‌پذیر تولید خواهد کرد.

image

پیرامون گوشی انعطاف‌پذیر یا تاشوی سامسونگ که Galaxy X نامیده خواهد شد، شایعات زیادی وجود دارد؛ در ابتدا اعلام شده بود که این مدل از دو صفحه‌نمایش تاشو بهره می‌گیرد و هنگامی‌که آن‌ها را تا کنید، اندازه نمایشگر از 4.5 اینچ به 7.3 اینچ افزایش خواهد یافت. البته این موضوع دور از ذهن و غیرعملی به‌نظر می‌رسید؛ به عنوان مثال، فرض کنید که دوست‌تان با شما تماس می‌گیرد. به همین جهت، برای پاسخ به تماس دوست خود، ناچار خواهید شد تا دو نمایشگر را تا نمایید که از نظر تجربه کاربری نامناسب است. همین موضوع باعث شده است در جدیدترین گزارش‌ها، به این موضوع اشاره شود که تنها 2/3 از صفحه‌نمایش تا خواهد شد.

صرف‌نظر از طراحی نهایی گوشی تاشوی Galaxy X، احتمالاً پنل‌های اولد انعطاف‌پذیر که در نمایشگر این مدل به کار گرفته خواهد شد؛ به موقع و در اوایل سال 2019 به دست سامسونگ موبایل می‌رسد. بدین شکل، می‌توان از زمان عرضه گوشی تاشوی سامسونگ اطمینان حاصل کرد.

طراحی گوشی‌های هوشمند تاشو احتمالاً باعث خواهد شد تا تحولی گسترده در بازار موبایل ایجاد شود؛ البته این موضوع به استقبال کاربران از مدل‌های انعطاف‌پذیر وابسته خواهد بود. رئیس سامسونگ موبایل، پیش‌تر مدعی شده بود که گوشی تاشوی جدید شرکت متبوع‌اش تنها یک محصول برای فریب کاربران نیست؛ شرکت سازنده از این موضوع اطمینان حاصل کرده که عملکرد نهایی گوشی Galaxy X رضایت کاربران را به دنبال خواهد داشت.

با اینکه شاید برای عرضه گوشی تاشوی Galaxy X سامسونگ هیجان‌زده شده باشید، گزارش‌ها نشان می‌دهد که شرکت کره‌ای این مدل را با قیمت بالایی عرضه خواهد کرد؛ به‌طوری‌که گوشی تاشوی سامسونگ نزدیک به 2000 دلار قیمت خواهد داشت. البته این احتمال وجود دارد که با دریافت بازخورد مثبت از سوی کاربران، سامسونگ اقدام به تولید نمونه‌های ارزان‌قیمت‌ از گوشی تاشوی Galaxy X نماید. صرف‌نظر از قیمت بالا، همچنین اعلام شده است که تولید گوشی تاشوی سامسونگ بسیار محدود خواهد بود. لازم به‌ذکر است که براساس شایعات، تمایل شرکت سازنده به معرفی Galaxy X در اوایل سال 2019 باعث شده است تا رونمایی از پرچمدار Galaxy S10 پیش از موعد باشد؛ به‌طوری‌که این مدل به همراه نسخه «Plus» در رویداد CES 2019 در ماه ژانویه به نمایش گذشته خواهد شد. سامسونگ، پرچمداران خود را اغلب در ماه فوریه ارائه می ‌دهد؛ به عنوان مثال، Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در جریان نمایشگاه MWC 2018 در بارسلون معرفی شده بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۴/۱۱
شما به 2000 دلار میگید قیمت بالا؟؟؟ پس هنوز مردم دیار پارس را نشناختید. وقتی صحبت پُز و کلاس بیاد وسط، 22000 دلار هم هموطنانِ ما حاضرند پرداخت کنن و داخل آسانسور روبروی آینه عکس بگیرن