خانهاخبار
تیروتخفیف، فروش ویژه تابستانی بامیلو

تیروتخفیف، فروش ویژه تابستانی بامیلو

با شروع فصل تابستان، بامیلو پررنگ‌ترین خرید اینترنتی در فصل تابستان را با کمپین "تیرو تخفیف" از 8تا 10 تیرماه برگزار می‌کند.
۱۳۹۷/۴/۸

با شروع فصل تابستان، بامیلو پررنگ‌ترین خرید اینترنتی در فصل تابستان را با کمپین "تیرو تخفیف" از 8تا 10 تیرماه برگزار می‌کند.

تیروتخفیف نخستین کمپین تابستانی بامیلو است که با حضور بیش از 8هزار فروشنده و تامین‌کننده کالا از سراسر ایران برگزار می‌شود و مجموعه‌ای از کالاهای متنوع با تخفیف‌های استثنایی را متناسب با نیاز کاربران فراهم کرده است.

این محصولات شامل گروهی از محبوب‌ترین کالاهای الکترونیک، پوشاک، لوازم‌منزل، اسباب‌بازی، کتاب و لوازم التحریر، اکسسوری، ابزار و خودرو، اقلام سوپرمارکت و آرایشی و بهداشتی است.

image

 

به گزارش روابط عمومی بامیلو، این کمپین با هدف حمایت از مصرف‌کنندگان، خدمات بازاریابی ویژه‌ای را در اختیار تامین‌کنندگان منصف بامیلو که طی سه ماه اخیر قیمت کالاهای خود را افزایش نداده‌اند، قرار داده تا بتوانند کالاها را با قیمت مناسب در اختیار مصرف‌کنندگان نهایی قرار دهند.

همه کاربران بامیلو می‌توانند در این سه روز مایحتاج تابستانی خود را با بهترین قیمت تهیه کنند. هر دسته از کالاها در یک بازه زمانی مشخص برای خرید ارائه می‌شوند و بهترین شیوه برای خریدی  موفق مطلع شدن از برنامه زمانی این تخفیف‌هاست که در وب سایت بامیلو اطلاع رسانی شده‌است.

دسته‌ای از محصولات جذاب و پرطرفدار در این کمپین با 50درصد تخفیف به فروش می‌رسند و برخی از کالاهای ویژه تابستان نیز با قیمتی مناسب در این سه روز قابل خرید هستند. در ضمن بخشی از کالاها تا قیمت 40 هزار تومان که گروهی متنوعی از کالاهای پرکاربرد و روزمره هستند در این کمپین سه روزه فراهم شده است. این گروه از کالاها فرصت مناسبی برای تهیه هدیه است.

بامیلو از ساعت 9 صبح روز هشتم تیرماه، مهمترین کمپین تابستانی خود را آغاز می‌کند و همه کاربران اینترنتی در ایران تا 12 شامگاه روز دهم تیرماه فرصت دارند خرید تابستانی خود را در بامیلو انجام دهند.

ورود به جشنواره فوق‌العاده تیر و تخفیف بامیلو

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علیرضا

۱۳۹۷/۴/۹
یه مشت جنس بنجل و بدردنخور چینی داره این بامیلو توی تخفیفاش.
فقط اجناس با گارانتیش خوبن