خانهاخبار
امکان تشخیص چهره به 4 گوشی نوکیا اضافه می‌شود

امکان تشخیص چهره به 4 گوشی نوکیا اضافه می‌شود

کمپانی سازنده گوشی‌های مدرن نوکیا اعلام کرده است که قصد دارد امکان تشخیص چهره را به 4 گوشی Nokia 8 sirocco، Nokia 7 Plus، Nokia 8 و Nokia 6.1 اضافه کند. تاریخ دقیق انتشار به روزرسانی مشخص نیست.
۱۳۹۷/۴/۷

کمپانی HMD Global قصد دارد علاقه مندان به گوشی‌های هوشمند نوکیا را حتی زمانی که چندین ماه از عرضه گوشی‌های هوشمندشان می‌گذرد، همچنان شگفت زده کند. این سازنده پیش از این هم حالت Pro Camera را با به روزرسانی نرم افزاری به Nokia 8 افزوده بود.

همچنین شایان ذکر است که این کمپانی فنلاندی پیش از این هم اعلام کرده بود که همه گوشی‌های هوشمند نوکیا که در حال حاضر در بازار موجود هستند، با فاصله کوتاهی پس از انتشار رسمی Android P توسط گوگل به این سیستم عامل تازه به روزرسانی خواهند شد.

image

امروز هم کمپانی HMD Global تأیید کرد که 4 گوشی نوکیا به زودی به ویژگی مدرن تشخیص چهره مجهز می‌شوند. اگر شما هم از کاربران گوشی‌های نوکیا هستید و مشتاقید گوشی همراه‌تان به این قابلیت تازه مجهز شود، باید بدانید که امکان Face Unlock قرار است به زودی به Nokia 8 Sirocco، Nokia 7 Plus، Nokia 8 و Nokia 6.1 اضافه شود.

این قابلیت نوین قرار است با به روزرسانی نرم افزاری به گوشی‌های مذکور اضافه شود. اگر شما هم از کاربران این مدل‌ها هستید، تنها کافیست مدتی منتظر بمانید. البته HMD Global تاریخ نهایی برای انتشار به روزرسانی مذکور را هنوز رسما اعلام نکرده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)