خانهاخبار
گوشی Nova 3 هوآوی با طراحی شبیه P20 Lite در راه است

گوشی Nova 3 هوآوی با طراحی شبیه P20 Lite در راه است

تازه‌ترین تیزر تبلیغاتی منتشر شده منسوب به گوشی Nova 3 از طراحی شبیه P20 Lite خبر می‌دهد. این گوشی احتمالا در طراحی ظاهری هم از بریدگی حاشیه بهره می‌برد و ماه آینده رونمایی می‌شود.
۱۳۹۷/۴/۴

کمپانی هوآوی پس از عرضه گوشی P20 Lite با نام تجاری Nova 3e در برخی بازارها حالا ظاهرا قصد دارد گوشی دیگری هم به نام Nova 3 را معرفی کند. تیزر تبلیغاتی تازه‌ای از این گوشی منتشر شده است که نشان می‌دهد پنل پشتی Nova 3 از نظر طراحی ظاهری بسیار شبیه P20 Lite به نظر می‌رسد.

image

 

متاسفانه نمای پنل جلوی این گوشی در تیزر تبلیغاتی پیش رو دیده نمی‌شود و به همین خاطر فعلا نمی‌توانیم درباره احتمال طراحی بریدگی حاشیه (ناچ) در قسمت بالای صفحه نمایش اظهارنظر کنیم. از طرفی اغلب شایعه‌ها مبنی بر نسبت تصویر 19:9 در گوشی Nova 3 گواه طراحی بریدگی حاشیه در آن هستند.

این گوشی تازه هوآوی با اسم رمز Paris بارها در شایعه‌های مختلف دیده شده است و انتظار می‌رود که از پردازنده Kirin 710 قدرت بگیرد. همچنین گفته می‌شود Nova 3 به طور پیش فرض به سیستم عامل اندروید 8.1 مجهز می‌شود و احتمالا در ماه ژوئیه هم رونمایی خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

mohammad

۱۳۹۷/۴/۲۶
سلام دوست عزیز.بنده به تازگی این گوشی رو خریداری کردم و قبل از خرید این گوشی تحقیق و بررسی زیادی انجام دادم تا تو این رنج قیمت بهترین گوشی موجود تو بازار رو انتخاب و خریداری کنم.بعضی از ویژگی های باتری و شارژ این گوشی رو خدمتت عرضمیکنم.این گوشی از یک باتری ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی از نوع لیتیوم-پلیمری برخوردار است، اما تفاوت اصلی آن با دیگر میان‌رده‌های اندرویدی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع است. نوا 3e از فناوری Fast Charge 2.0 هواوی پشتیبانی می‌کند که با رساندن جریان برق با مشخصات ۲ آمپر/۹ولت، ۳۰ درصد مدت زمان لازم برای شارژ شدن دیوایس را کاهش می‌دهد.با استفاده از این قابلیت، تنها در عرض نیم ساعت می‌توانید ۴۳ درصد ظرفیت باتری دیوایس را پر کنید. یک سیستم امنیتی ۱۵ لایه به طور همیشه فعال -حتی زمانی که در حال تماشای محتوای ویدیویی و یا اجرای بازی‌های گرافیکی سنگین هستید- بر روی وضعیت باتری و شارژ آن نظارت می‌کند تا از مشکلاتی که ممکن است باعث آتش‌سوزی و خطرات این‌چنینی شود، جلوگیری به عمل بیاید.

mohammad

۱۳۹۷/۴/۲۶
سلام دوست عزیز.من خودم گوشی های برند های مختلف رو داشتم و تجربه کار با اکثر برند های معتبر رو دارم.من تو انتخاب گوشی بسیار حساسم و با تحقیق بسیار زیادی به این انتخاب یعنی نوآ 3ای رسیدم.این گوشی از لحاظ ظاهر و از لحاظ کیفیت تو رده بسیار بالایی قرار میگیره و باید بگم که به نظرم خیلی از رقبا رو پشت سر خودش گذاشته.دوربین بسیار قوی ای داره و تو شرایط مختلف تست اش کردم و باید بگم که فراتر از یک میان رده عمل کرده.باتری اش هم در سطح خوبی هست و در مدت زمان بسیار کمی شارژ میشه و در طول 24 ساعت اکثر کارهامو پوشش میده.پردازنده قوی هشت هسته ای هم داره که اکثربازی ها و برنامه های سنگین رو به راحتی اجرا میکنه.به نظرم تو انتخاب این گوشی شک نکن.من که واقعا از انتخابم راضی ام.جدیدترین میان رده‌ی هواوی در هر سه بخش ظاهر، سخت افزار و نرم افزار، حرف‌های زیادی برای گفتن داره و به معنای واقعی کلمه از بسیاری از گوشی های تکراری که با مشخصات شبیه به هم روانه‌ی بازار می‌شوند، جذاب‌تر است.

ramin

۱۳۹۷/۴/۲۶
قبل از خرید این گوشی تحقیق و بررسی زیادی انجام دادم تا تو این رنج قیمت بهترین گوشی موجود تو بازار رو انتخاب و خریداری کنم.باید خدمتت عرض کنم که با حرفت مخالفم.تا اینجای کار که من با این گوشی به مشکلی نخوردم.قبلا هم گوشی های برند های مختلف از جمله هوآوی رو داشتم و باید بهت بگم که نوآ 3ای خیلی فراتر از یه گوشی میان رده است.بعضی از ویژگی های دوربین این گوشی رو خدمتت عرضمیکنم.نوا 3 ای از دوربین دوگانه متشکل از دو سنسور ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی برخوردار است که سنسور اول نقش ثبت جزئیات اصلی تصویر و سنسور دوم، وظیفه‌ی ثبت جزئیات مربوط به عمق میدان برای بهبود کیفیت تصاویر پرتره با افکت بوکه را بر عهده دارد.گشودگی دیافراگم ۲.۲ برای دوربین اصلی در نظر گرفته شده است که این موضوع به خصوص هنگام ثبت تصاویر پرتره، به خوبی با تار کردن پس زمینه، فوکوس را بر روی چهره‌‌ی شخص متمرکز می‌کند.

sam

۱۳۹۷/۴/۲۶
سلام.من توانتخاب گوشی بسیارحساسم.من خودم گوشی های برند های مختلف رو داشتم و تجربه کار با اکثر برند های معتبر دنیا رو دارم. و با تحقیق بسیار زیادی به این انتخاب یعنی نوآ 3ای رسیدم.با توجه به این هزینه این گوشی جزو بهتریناست و تو یکسری موارد هم رده پرچم دارهای برند های معتبر هم حتی قرار میگیره.این گوشی از لحاظ ظاهر و از لحاظ کیفیت تو رده بسیار بالایی قرار میگیره.جا داره یکسری از ویژگی های مهم و جالب این گوشی رو باهاتون در میون بذارم.هواوی Nova 3e به فناوری تشخیص چهره مجهز شده که می تواند ظرف 0.8 ثانیه کاربر را شناسایی کرده و قفل دستگاه را باز کند.هواوی Nova 3e از فناوری شارژ سریع 18 واتی (9 ولت 2 آمپر) برخوردار است که در مقایسه با دیگر میان رده های این شرکت (با توان شارژ 10 وات) تقریباً 30 درصد سریع تر شارژ می شود.نمایشگر ۵.۸۴ اینچی این مدل دارای نسبت تصویر غیر معمول ۱۹ به ۹ و رزولوشن فول اچ دی پلاس (۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ پیکسل) است که تراکم پیکسلی ۴۳۲ پیکسل بر هر اینچ را برای آن به ارمغان می‌آورد. این تراکم پیکسلی بسیار بالا و شدت روشنایی مناسب، تصاویر شفافی را پیش روی چشمان شما قرار می‌دهد.

behzad

۱۳۹۷/۴/۲۶
علیرغم تغییرات گسترده‌ی ظاهری، هواوی نوا 3 ای از مشخصات سخت افزاری تقریبا مشابهی با چند میان رده‌ی اخیر هواوی بهره می‌برد و همچنان هم پردازنده‌ی هشت هسته‌ای کایرین ۶۵۹ با فرکانس ۲.۳۶ گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Mali-T830MP2، مغز متفکر دستگاه را تشکیل می‌دهند. البته این موضوع به هیچ وجه تاثیر منفی بر روی عملکرد گوشی نگذاشته است و همچنان هم اکثر بازی‌ها و نرم افزارهای گرافیکی و سنگین روز را می‌توانید بدون مشکل خاصی بر روی نوا 3 ای اجرا کنید.به خصوص با توجه به به‌کارگیری ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و البته بهینه‌سازی‌های هوشمندی که همواره بر روی دستگاه اعمال می‌شود، این سرعت قرار است که تا مدت زیادی در همین سطح باقی بماند. کمپانی سازنده اعلام کرده است که در نوا 3 ای نیز دو قابلیت هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی به طور دائم بر روی نحوه‌ی استفاده‌ی کاربر از گوشی نظارت می‌کنند تا متوجه شوند که کاربر در بازه‌های زمانی مختلف، از کدام‌یک از قابلیت‌ها و ویژگی‌های دیوایس بیشتر استفاده می‌کند. با تحلیل نتایج و به دست آوردن این اطلاعات، منابع سخت افزاری نوا 3e به طور هوشمند بر روی آن قسمت خاص متمرکز می‌شوند تا عملکرد روان‌تری به ارمغان بیاید.