خانهاخبار
سامسونگ ساعت Gear S4 را همراه با تبلت Galaxy Tab S4 معرفی خواهد کرد

سامسونگ ساعت Gear S4 را همراه با تبلت Galaxy Tab S4 معرفی خواهد کرد

شایعه‌ای که اخیراً منتشر شده است، احتمال رونمایی از تبلت Galaxy Tab S4 و ساعت‌ هوشمند Gear S4 را به همراه پرچمدار Gaalaxy Note 9 در ماه اوت کاهش می‌دهد.
۱۳۹۷/۴/۴

شرکت سامسونگ در حال آماده‌سازی برای رونمایی از محصولات جدیدش است؛ ظاهراً کره‌ای‌ها علاوه‌بر تعدادی گوشی اندرویدی، برای معرفی جانشین تبلت Galaxy Tab S3 برنامه‌ریزی کرده‌اند و همچنین تصمیم دارند تا از ساعت‌مچی هوشمند جدید خود با نام Gear S4 رونمایی کنند. در حالی‌که گفته می‌شد حداقل یکی از این دو محصول (ساعت‌مچی هوشمند Gear S4 یا تبلت Galaxy Tab S4) به همراه پرچمدار Galaxy Note 9 در مراسم خبری در ماه اوت در آمریکا معرفی خواهد شد؛ آخرین شایعه‌ منتشر شده پیرامون آن‌ها نشان‌ می‌دهد که ساعت‌ هوشمند جدید سامسونگ به همراه تبلت رده‌بالای این شرکت در نیمه تابستان به نمایش گذاشته نخواهد شد!

البته شرکت سامسونگ، هیچ‌گاه به صورت رسمی تأیید نکرده است که تصمیم دارد جانشین Galaxy Note 8 را به صورت رسمی در ماه اوت معرفی نماید اما شایعات حاکی از آن است که پرچمدار نیمه دوم سال 2018 سامسونگ در تاریخ 9 اوت در مراسم Unpacked در نیویورک، آمریکا معرفی خواهد شد. حال با توجه به گزارش جدید، دیگر بعید است که تبلت Galaxy Tab S4 یا ساعت‌ مچی هوشمند Gear S4 در ماه سپتامبر معرفی شود؛ به همین جهت، انتظار می‌رود هر دو محصول در ماه سپتامبر ارائه شوند. مهم‌ترین رویداد فناوری که در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد، نمایشگاه IFA 2018 برلین است و اکنون امیدوار هستیم که سامسونگ از تبلت و ساعت‌مچی هوشمند جدید خود در اوایل ماه سپتامبر رونمایی کند.

image

در رابطه با ساعت‌مچی هوشمند جدید سامسونگ، باید گفت که بعید است از پسوند Galaxy مجدداً برای نام‌گذاری ساعت‌های آینده این شرکت استفاده شود؛ شرکت کره‌ای از زمان عرضه اولین ساعت‌ مچی هوشمند خود با سیستم‌عامل تایزن، نام محصولاتش را به Gear تغییر داده است. همچنین با وجود شایعات مختلف مبنی بر عرضه جانشین Gear S4 با سیستم Wear OS بعید می‌دانیم که این موضوع صحت داشته باشد؛ در ابتدا گفته شد که نمونه‌های آزمایشی از یک ساعت‌ هومشند روی مچ دست کارمندان سامسونگ بسته شده است که سیستم‌عامل Wear OS (نام تجاری جدید Android Wear) را اجرا می‌کنند اما مدتی بعد، این موضوع تکذیب شد! ظاهراً نمونه‌های فاش شده، مربوط به یک محصول جدید گوگل است که برای آزمایش و ارزیابی در اختیار کارمندان سامسونگ قرار گرفته.

در رابطه با تبلت Galaxy Tab S4 نیز انتظارات از این محصول بسیار بالا است؛ گمان می‌رود جانشین Galaxy Tab S3 با پردازنده نسبتاً قدیمی اسنپدراگو 835 کوالکام ارائه شود و به حداقل چهار گیگابایت رم مجهز شده باشد. این مدل به عنوان اولین تبلت سامسونگ از داک DeX پشتیبانی خواهد کرد؛ به همین جهت، می ‌تواند Galaxy Tab S4 را به یک نمایشگر بزرگ متصل نموده و به کمک ماوس و صفحه‌کلید مجزا از آن به عنوان یک رایانه‌شخصی قابل حمل با سیستم‌عامل اندروید استفاده کنید. در حال‌حاضر، گوشی‌های Galaxy S8، گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 8 سامسونگ از قابلیت DeX پشتیبانی می‌کنند. همچنین اعلام شده است که حسگر تشخیص عنبیه چشم به همراه تبلت جدید سامسونگ ارائه خواهد شد؛ این ویژگی برای اولین‌بار به همراه فبلت Galaxy Note 7 معرفی شد و تاکنون، پرچمداران سامسونگ از آن بهره برده‌اند. آخرین مدلی که با سنسور تشخیص عنبیه چشم عرضه شده، گوشی Galaxy S9 است.

از آنجایی‌که شایعه جدید به صورت رسمی انتشار نیافته، نمی‌توان صحت آن‌را بررسی نمود؛ به همین جهت، امکان دارد Galaxy Tab S4 یا ساعت‌مچی هوشمند Gear S4 در یک زمان دیگر معرفی شوند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)