خانهاخبار
تصویر زنده پرچمدار Mate 20 هوآوی فاش شد

تصویر زنده پرچمدار Mate 20 هوآوی فاش شد

پرچمدار Mate 20 هوآوی قرار است تا پایان امسال روانه بازار شود. این گوشی هوشمند تازه Mate 20 نام دارد و اخیرا تصاویر متعددی منسوب به آن منتشر شده است.
۱۳۹۷/۴/۳

گوشی Mate 20 پرچمدار بعدی کمپانی هوآوی است که انتظار می‌رود در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی رسما معرفی شود. هنوز مدتی تا این تاریخ احتمالی باقی مانده است اما چند روز پیش تصاویر زنده و همچنین طراحی دستی منسوب به این گوشی در فضای وب منتشر شد. پیش از آنکه به توصیف این تصاویر فاش شده بپردازیم لازم است به این نکته اشاره کنیم که کمپانی هوآوی اخیرا در خلال برگزاری رویداد CESA تأیید کرد که گوشی Mate 20 این سازنده در ماه اکتبر رسما رونمایی خواهد شد.

اولین تصویر مورد بحث، تصویر زنده منسوب به گوشی پرچمدار Mate 20 است که آن را در نمای روبرو به نمایش می‌گذارد. در این تصویر شاهد هستیم که حاشیه‌های کناری صفحه نمایش بسیار باریک و تقریبا حذف شده‌اند و حاشیه‌های بالا و پایین پنل هم باریک در نظر گرفته شده‌اند اما همچنان قابل توجهند. طراحی بریدگی حاشیه یا ناچ در Mate 20 دیده نمی‌شود لوگوی برند سازنده هم زیر پنل نمایش نقش بسته است. ممکن است با مشاهده این تصویر تصور کنید کنید که پنل نمایش Mate 20 از کناره‌ها خمیده طراحی شده اما این تصور اشتباه است. آنچه خمیده دیده می‌شود درواقع روکش محافظ شیشه‌ای روی پنل نمایش است. 4 گوشه‌ پنل نمایش مانند اغلب پرچمداران تازه از طراحی خمیده بدون زاویه بهره می‌برد و با توجه به تصویر طراحی دستی به نظر می‌رسد که هوآوی قصد دارد دو یا سه دوربین مختلف در پنل پشتی Mate 20 تعبیه کند. از طرفی در این باره چندان مطمئن نیستیم چراکه در این طراحی دستی سه بریدگی دیده می‌شود و یکی از آن‌ها ممکن است به حسگر اثرانگشت تعلق داشته باشد. اگر این بریدگی به دوربین سوم مربوط باشد، بدین ترتیب پیش بینی می‌شود که Mate 20 به حسگر اثرانگشت در پنل پشتی مجهز نشود. شایان ذکر است که تصاویر پیش رو از اولین خبرها و شایعه‌ها درباره Mate 20 به شمار می‌روند و به همین خاطر فعلا نمی‌توان به طور کامل به آن‌ها اطمینان کرد.

انتظار می‌رود که پرچمدار Mate 20 به صفحه نمایش بزرگ 6 اینچی مجهز شود و از 6 گیگابایت رم هم بهره ببرد. اگر حسگر اثرانگشت فیزیکی از طراحی این پرچمدار تازه حذف شود، احتمالا شاهد پشتیبانی از تکنولوژی نوین تشخیص چهره در آن خواهیم بود. نسل بعدی پردازنده‌های Kirin هوآوی قلب تپنده Mate 20 خواهد بود البته این چیپست هنوز رسما رونمایی نشده است. این پردازنده پرچمدار احتمالا Kirin 980 نام دارد و انتظار می‌رود که در ماه‌های آینده معرفی شود. پیش بینی می‌شود که شایعه‌ها و خبرهای تکمیلی درباره پرچمدار Mate 20 در ماه‌های آینده بیش از پیش منتشر شوند و با مشخصات آن بهتر آشنا شویم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

305

۱۳۹۷/۴/۳
داداچ داری اشتباه میزنی

pm20p3

۱۳۹۷/۴/۳
بهترین گوشی
دوست عزیز (ذوالفقاری ???)
شما که هیچی از دنیای تکنولوژی نمدونی نظر نده خواهشاااااا

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۴/۳
به vivo nex
و
Oppo find X
هرگز نمی‌رسد

aref

۱۳۹۷/۴/۳
نگران نباشید اینم توی بازار ایران باقیمت 12میلیون عرضه میشه ... توی این آشفته بازار هیچی بعید نیست