خانهاخبار
مشخصات تبلت Galaxy Tab S4 سامسونگ فاش شد

مشخصات تبلت Galaxy Tab S4 سامسونگ فاش شد

براساس یک گزارش جدید، سامسونگ نسل آینده تبلت‌های پرچمدار Galaxy Tab S را با پشتیبانی از داک DeX و حسگر تشخیص عنبیه چشم ارائه خواهد داد.
۱۳۹۷/۳/۲۸

براساس شایعه جدیدی که در چین منتشر شده است، تبلت جدید Galaxy Tab S4 سامسونگ به حسگر تشخیص عنبیه چشم مجهز خواهد بود و همچنین از داک DeX Pad برخوردار است. در همین رابطه نیز تصاویری منتشر شده است که طراحی تبلت جدید سامسونگ را به نمایش می‌گذارد.

با اینکه سامسونگ هنوز به شایعات موجود پیرامون تبلت Galaxy Tab S4 واکنشی نشان نداده است، ادعا می‌شود که این تبلت رده‌بالا به‌زودی عرضه خواهد شد؛ لازم به‌ذکر است که شرکت کره‌ای برای تبلت جدید خود با شماره مدل SM-T835 موفق به دریافت تأییدیه از Bluetooth SIG شده است که گمان می‌رود این مدل، همان Galaxy Tab S4 باشد که به عنوان جانشین Galaxy Tab S3 وارد بازار خواهد شد. البته دریافت مجوز بلوتوث برای Galaxy Tab S4 باعث نشده تا مشخصات سخت‌افزاری این مدل فاش شود؛ با این‌حال، در بخشی از اسناد به‌دست آمده اشاره شده است که تبلت جدید سامسونگ از بلوتوث 5.0 پشتیبانی خواهد کرد و این موضوع می‌تواند به معنای تجهیز Galaxy Tab S4 به پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام باشد. تراشه مذکور، اولین پردازنده ساخت کوالکام محسوب میشود که از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند؛ باید اشاره کرد که در یک نسخه فاش شده از تبلت Galaxy Tab S4 با شماره مدل SM-T835، از تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام استفاده شده است.

image

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری تبلت رده‌بالای جدید سامسونگ، می‌توان به بهبودهای مختلفی نسبت به نسل قبل اشاره کرد؛ Galaxy Tab S4 از چهار گیگابایت رم برخوردار است و با فضای ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد. اگر به دنبال فضای ذخیره‌سازی بیشتری هستید، می‌توانید از کارت حافظه Micro SD استفاده کنید؛ البته این ویژگی هنوز تأیید نشده است. ضمن اینکه گمان می‌رود Galaxy Tab S4 به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز شده باشد. همچنین اعلام شده است که تبلت آینده سامسونگ از نمایشگر 10.5 اینچی QHD با نسبت ابعاد 8:5 و رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل برخوردار خواهد بود.

در صورتی‌که گمانه‌زنی‌ها پیرامون Galaxy Tab S4 مبنی بر تجهیز آن به حسگر تشخیص عنبیه چشم صحت داشته باشد، این مدل اولین تبلت خواهد بود که سیستم احراز هویت دیگری به جزء سنسور اثرانگشت ارائه می‌دهد. لازم به‌ذکر است که سامسونگ از حسگر تشخیص عنبیه چشم در گوشی‌های پرچمدار خود استفاده کرده است؛ Galaxy Note 7 که چندماه پس از عرضه از بازار جمع‌آوری شده بود، اولین مدل محسوب می‌شود که حسگر تشخیص عنبیه چشم برای آن درنظر گرفته شده است. ضمن اینکه داک DexPad که پیش‌تر به آن اشاره شد، از ویژگی‌های پرچمداران سری Galaxy S (تنها Galaxy S8 و Galaxy S9 از این ویژگی پشتیبانی می‌کند) و فبلت Galaxy Note 8 است.

اطلاعاتی که از تبلت Galaxy Tab S4 در آزمون HTML5 به‌دست آمده، حاکی از عرضه این مدل با سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 است؛ همچنین انتظار می‌رود رابط‌کاربری با نسخه جدید رام Samsung Exprience شخصی‌سازی شده باشد. در حال‌حاضر، اطلاعات بیشتری پیرامون زمان دقیق عرضه Galaxy Tab S4 یا قیمت احتمالی این مدل ارائه نشده است.

شما جی‌اس‌امی‌ها چه انتظاری از تبلت پرچمدار جدید سامسونگ از سری Galaxy Tab S دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

موبایل باز

۱۳۹۷/۶/۱
قیمت فزایی نزدیک به ۱۰ میلیون

Sina

۱۳۹۷/۵/۵
من tab s 8.4 دارم و می خواستم عوضش کنم ،اولش که tab s2 با اون صفحه مربع ای اومد که من نگاش هم نکردم ، بعد tab s3 اومد که خیلی خوب بود و حتی قلم هم داشت ولی در یک اندازه اونم 9.7 بود که خیلی بزرگ بود و توی دست جا نمی شد و همچنین خیلی ارتفاع اش و وزنش هم زیاد بود که از خیر این هم گذشتم ،امیدوارم tab s4 مشکلی نداشته باشه و قیمتش هم خوب باشه چون به احتمال زیاد دیگه قرار نیست از tab s پشتیبانی بشه (چون نزدیک ۱ سال و ۳ ماه هست که هیچ آپدیتی براش نیومده و اندروید فعلی ۶.۰.۱ هست) من می خواهم یک تبلت جدید بخرم و روی tab s4 خیلی حساب باز کردم.

محمد

۱۳۹۷/۳/۲۹
بهترین و قویترین تبلت آندرویدی جهان